Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett her å fundere litt for meg selv.. (blir det på dialekt for dere bare unnskylde meg, blir i blandt litt ivring og da går fingrende av seg selv :))

Var på ultralyd på tordagen 29. nov.07. Da var jeg i 9 uke og det eineste man kunne se var en sekk uten innhold... Dette synes jeg var litt rart. I så fall så må jeg være veldig tidlig på vei enn 9 uker... Hvor langt på vei kan man være når man ser bare en sekk uten innhold? Sekken så for meg ut som en nøtt, eller mer på størrelsen med en 5 kroning... Hva om vi ikke ser noe når jeg skal til en ny ultralyd undersøkelse om ca 2 uke, at det er like tomt i sekken?? hmm, snodige greier dette her med ukene, og man blir ikke særlig klok heller... jaja.. for ta kveld nå.. og håpe at de 2 uke blir å gå fort, så man slepp å stitte å vente i spenning på kor langt man er på vei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei MiLady.

Tok du utvendig eller innvendig UL?

Jeg var på UL tidlig i uke &,da kunne vi se litt men ikke mye.

Var på ny UL når jeg var 8+5 og så masse,spira var nesten 2 cm lang.

Synes det var rart at su ikke så noe i uke 9.

Jeg opplevde tom fosterplomme i januar. Fant det ut først i uke 12.

Sa ikke legen noe på dette?

Syntes 14 dager var lenge jeg da.

Hmm,merkelig greier.

Kan du ha bomma såå mye med uker?

Ønsker deg masse lykke til.

Skrevet

Det skulle stå tidlig UL i uke 6:)

Går litt fort på knappa her..

Skrevet

Tok innvendig UL. Men tok utvendig ultralyd i uke 6, da var det ikke noe som helst.. men dette var da hos legen med en gammel UL apparat :)

Testa positivt 3. nov. Hadde siste samlei den 13 okt. så mellom den dagen og den 21. okt må det jo ha skjedd et eller annet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...