ajlis Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 da jeg bodde i London for 8 år siden handlet eg masse på evans, lykken var derfor stor da jeg fant butikken på internett, satt å plukket å mikset med klær som eg likte og ville kjøpe, da jeg skulle bet måtte jeg selvsagt logge meg inn som ny medlem, da kom problemet. da jeg måtte skirve land kom det opp bare tre alternativer usa england og irland prøvte mange forskjellige måter, skuffelsen var da stor når eg ikke fikk bet for klærne og sendt dem hjem. Noen som har hatt samme problem og som please kan hjelpe meg snart. trenger klærne snarest. Vet dere også hvor lang tid det tar før klærne kommer viss de sender til Norge. Venter spent på svar.
norddame Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Var i london for noen år siden, og oppdaget evans. Og dro hjem å tenkte å bestille mere på nettet, men fikk som svar fra de at de sendte ikke til norge. Måtte vente til jeg dro til edinburgh nylig før jeg fikk handlet klær fra evans. Skulle absolutt hatt den butikken i Norge.
Babyluren Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Hei. Du kjenner ikke noen i england forstatt da, siden du har bodd der? Om du hører med evt., kjente så kanskje du kan få pakken sendt til dem, og at de kan vidresende den til deg i Norge? Evt. må du nok sende en mail til kontaktadressen og forhøre deg. Lykke til.
kajfla Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Har aldri hørt om denne butikken. Så utrolig mye fint de hadde der!!!!!
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Ja, der var det mye fint:) Skulle jammen hatt den i norge ja... Noen som føler seg inspirert til å starte?;-);-)
ajlis Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2007 Ja de har kjempe masse fint der ikke bare "kjærring" klær som det kan bli litt vell mye av her, i de store kjede butikkene som fører store str. Derfor så synd den ikke finnes i Norge. Må vel kanskje få mine bekjente i england til å hjelpe meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå