Gå til innhold

Jeg bare spørr!!

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt flere ks, og skal på`n igjen om 11 dager. Hos legen på sykehuset ble selvfølgelig sterilisering et tema, legen mente at livmoren nå antakelig er så sliten at det ville være lurt å sette strek, jeg har mer kvaler med å kutte alle sjanser. Føler meg ikke helt klar på en måte, men har ikke bestemt meg enda. MEN den samme legen har ingen betenkeligheter med å la meg gå til uke 39, selvom han vet at barnet er godt over gjennomsnittelig størrelse, og at legen jeg snakket med på sykehuset sist anbefalte ks tidlig i uke 38 for å ikke belaste livmoren mer enn nødvendig, som hun formulerte det. Barnet som ble født da var 3600g og 50cm. Og full score på testen. Sunn og og i all hovedsak frisk til denne dag.

Jeg irriterer meg over at leger kan være så inkonsekvente!! Eller skal jeg straffes fordi jeg skal ha ks? Jeg skal liksom ikke slippe så lett unna, eller noe?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11058090-jeg-bare-sp%C3%B8rr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..Jeg har hatt 3 tidligere ukompliserte keisersnitt og skal ha mitt fjerde i mnd skiftet jan/feb..Fikk også som deg anbefalt sterilisering..Nå er jo jeg 36 år og har da fått 4 friske barn så da føler jeg at jeg skal være fornøyd..Selvfølgelig kan jeg jo tenke at det kan skje noe med de barna jeg har o.s.v men jeg føler jeg bør tenke på min egen helse først og fremst..Jeg forstår tankegangen din angående tidspunktet for keisersnittet men de vil nok at du skal gå lengst mulig til det beste for barnet..Hver dag teller for utviklingen av lungekapasiteten:.Kan aldri tenke meg at leger og jordmødre har vonde hensikter med sine beslutninger..Du er nok sliten nå og ønsker å få det overstått, det kan jeg godt forstå..Ønsker deg virkelig lykke til;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...