Prinsen & spiren Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Jeg skulle ha hatt mensen lørdag 17 nov. Men den kom aldri.. tror jeg? Meen, to dager før.. altså torsdag, så skjedde det at når jeg var på do og tørket meg var dte litt blod der.. Men BARE den gangen.. Kna dette ha vært "mensen"? Har nettopp sluttet på pilla.. for en mnd siden ca.. Vet at den kan være ustabil da , men kan denne ene lillt "blødningen" være "mensen"?
Kaosmamma' n Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Det er jo bare en måte å finne ut om du har hatt mensen eller har blitt gravid, kjøp en graviditetstest, så får du svar. Du vet vel kanskje om du har hatt samleie i perioden før du skulle ha mensen?
Prinsen & spiren Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2007 men, det som er.. Vi vil ha en liten en, men hvis jeg ikke har el - så må vi vente til jeg har fått den i rute igjen.. derfor jeg lurte på om det kunne være mensen, så da veit jeg om jeg har el eller ikke..
Kaosmamma' n Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 For å finne ut om du har el. må du kjøpe el-test på apoteket.
Prinsen & spiren Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2007 har kjøpt slik strips, men den sier bare ifra når jeg har det.. ikke om jeg har hatt.. gjør den testen på apoteket det?
*Idae123 Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 heisann... det du kaller for en liten blødning men ikke kanskje direkte mensen blod kan være festningsblødning, altså hvis egge blir befrukter og har festet seg til livmorveggen så kan det komme en liten blødnig, jeg og sluttet på pilla, men fikk mensen som normalt, inntil denne måneden her, jeg fikk en liten blødning og trodde kanskje det var en slags for varsel om at uka mi har begynt, men det stoppet, åsså kom det ikke mer, å jeg tok en graviditetstest å fant ut at jeg var gravid, så endten så er du gravid eller så er det, det at man kan få litt uregelmessig mensen blødninger, men som di andre sier, kjøp deg en graviditetstest så finner du fort ut hva det kan være... Lykke til Klem
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 jeg hadde også en sånn liten blødning, og spekulerte også på det samme som du, jeg er gravid nå, så mensen var det ikke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå