Gå til innhold

Dag Harald Hovind åpner 3D Ultralydklinikk i Sandvika!

neutral

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Her kommer det en gledelig nyhet til oss alle sammen:

Dag Harald Hovind startet egen 3D-klinikk i Sandvika, Ultralydklinikken Sandvika, og åpner i uke 49 - altså neste uke:)

Sjekk ut www.ultralydklinikken.no

Vi kan bestille time for 3D UL direkte på nettet og bli minnet på om dette via sms:)

Introduksjonspris halv pris (500,-) på timene på denne siden av nyttår. Nå er ikke jeg så kjent i Oslo, men jeg har forstått det slik at det ligger nærme E18.

Klinikken kommer dessuten til å ha kveldsåpent og Hovind kommer også til å ha åpent enkelte lørdager. Noe som jo er helt supert! Da kan en jo legge til en 3D UL om en vil ha seg en weekend i Oslo-gryta;o)

Endelig kommer det en klinikk som vil bli drevet av en erfaren, dyktig og meget hyggelig herremann - på tide sier bare jeg:-)

Spre det gode budskap, jenter! Dette vil komme oss alle til gode og det må jo bare bli bra!!!

Klemmer fra ei som gleder seg til da tiden kommer og en ny 3D-UL står for tur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for godt tips :) nå er min time til 3d bestillt...fredag 14 desember :) Gleeeeeder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt time! 12. desember er det våres tur å hilse på den lille igjen :D håper det blir vellykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der i dag!

En utrolig hyggelig mann... han gjør virkelig så godt han kan for at vi skal få en god opplevelse. Og det var det virkelig.

Fikk med cd med både filmsnutter og bilder... og det var jo så mye på cd`en, ble helt overrasket når jeg kom hjem og så hvor mye som var på den.

Var også 2 sofaer der som familien kunne sitte på og samtidig se skjermen. (Hvis dere vil ha med besteforeldre ol.)

Gled dere masse, en utrolig opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for superbra tips. Der sparte vi noen kr i forhold til majorstuaklinikken. Kommer godt med i disse juletider:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...