Gå til innhold

hvilke søskenvogner anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har selv hatt en gjennomgang av mange søskenvogner de siste månedene, og endt opp med OTH, selv om den ble skrinlagt et par ganger i løpet av prosessen. Det utslagsgivende var at det var salg på vognen, den er fin, den er lett, den har svingbare forhjul. Passer til søsken med forskjellig aldersforskjell. Ulempene er at den ikke har separate kalesjer, og at yngstemann må sitte forovervendt fra ca 6 mnd alder.

Men dersom du vil ha ungene vendt mot deg er det bare tyngre vogner på markedet, som f.eks. Teutonia Team S4.

Har en phil and teds e 3 som jeg er kjempefornøyd med. Den er smal, lett, kan brukes både som vanlig trehjuling til ett barn eller som søskenvogn, den tar forholdsvis liten plass sammenlagt. Synes den er veldig enkel i bruk. Helt super vogn!

Kommer to nye modeller nå rundt årsskiftet, den ene heter Vibe husker ikke navnet på den andre. De har forbedret dem en del, så er vel enda bedre enn den modellen vi har.

Men vi har 2 år ,mellom ungene da, hadde det vært mindre aldersforskjell og iallefall mindre enn 18 mnd mellom så hadde jeg ikke valgt denne vogna. Da hadde jeg valgt en der begge ungene kunne sovet godt.

Vi kikka også på en del andre vogner, utenom phil and teds så var likte jeg veldig godt på tfk twinner twist og oth urban jungle. Sistnevnte har vi veldig god erfaring med som singelvogn.

Annonse

Har hatt TFK twinner twist, veldig fornøyd men solgte den nettopp. Anbefaler OTH sin og, den er kjempefin, men eldstemannen min var litt for stor da vi kjøpte vogn men ellers ville jeg valgt oth sin, det går forøvrig kjempefint å ha en 6mnd gammel vendt fra seg og.

Forskjellen på disse to er designet, tfk sin er grovere, men har bedre plass i høyden under kalesjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...