Gå til innhold

Naar kommer mensen etter avbrutt fryseforsoek??

Anbefalte innlegg

Jeg skulle ha satt inn fryse-eggene mine paa torsdag, altsaa syklusdag 13. Alt saa fint ut ved UL noen dager foer. Jeg hadde gaatt paa Progynova fra 1. mensdag og startet med Progestan. Ingen av mine tre embryo overlevde tining og jeg sluttet med tablettene. Sykepleieren sa at jeg skulle faa en mensbloedning om en uke eller to fra den dagen jeg skulle til innsetting. Greit nok...da skulle jeg bli satt opp til neste ivf-forsoek paa nyaaret.

Jeg har ikke faatt noe mer informasjon utover det. Saa i gaar kveld hadde vi samleie. Jeg kjente at det var noe annerledes i underlivet. Jeg saa spor av blod da jeg toerket meg med papiret paa toalettet baade i gaar kveld og i morges. Unnskyld for detaljer...

I dag har jeg begynt aa faa bloedninger saa kraftige som mens. Det er friskt blod. Hva kan det vaere? Jeg har ingen smerter som jeg pleier aa faa under mensen. Kan jeg ha oedelagt noe for meg selv tro? Burde jeg ha unngaatt samleie?? Please svar meg hvis det er noen som vet. Jeg er saa engstelig.

Fortsetter under...

Hei,

uff så kjedelig når egga ikke overlever! Var ute for det samme i oktober, og jeg fikk mens to dager etter at jeg sluttet på medisinene. Tror alt fra en dag til en uke eller to er normalt, så ta det helt med ro! Jeg er nå på min andre mens etter avbrutt frys, og skal igang med spray like før jul.

Lykke til med neste forsøk!

Jeg fikk beskjed at jeg ville få en avbruddsblødning etter at jeg sluttet på progynova noen dager etterpå. Så det er nok det du har nå. Og så vil du få mensen som planlagt et par uker etterpå. Hadde også et avbrutt fryseforsøk i forrige uke.

Det er så utrolig trist når eggene ikke overlever opptining....føler med deg.

Jeg har fått blødning ca 3-4 dager etter Progynova-slutt.

Kroppen er veldig fylt med hormoner så den lever sitt eget liv synes nå jeg da. Når jeg har fått neste mens er veldig variabelt. Jeg har ikke stabil syklus i det hele tatt etter jeg begynte med prøverør. Kan aldri tenke meg at du har gjort noe galt ved å ha sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...