Gå til innhold

Tiden går så fort..


*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :)

Anbefalte innlegg

Jeg gledet meg sååå til magen min skulle bli ordentlig gravid, så alle kunne se at vi er gravide, nå er jeg 33 uker på vei, med en nydelig (dog enda liten) mage, og jeg lurer på hvor tiden har blitt av..

Nå er det bare 7 uker til terminen og jeg tenker på hvor "spesielt" det var å gå "nygravert", det var bare vi som visste om det lille frøet som vokste inni meg, bare noen millimeter langt..

"Vår lille hemmelighet for noen uker"

Samtidig var det en tid med noe engstelse for at alt ikke var som det skulle med lille frø, det var jo altfor tidlig å kjenne liv, så da kunne jeg ikke annet enn å stole på den gode følelsen inni meg som sa at alt er bra, og det hadde jeg all grunn til :)

 

Har termin 20 januar, og tiden har bare flydd avgårde..

Det er rart å tenke på, etter to tette svangerskap, at jeg aldri skal gå gravid igjen, aldri gå rundt med gravid-mage, aldri mer kjenne de herlige sparkene eller hikkene fra den lille, aldri mer gå rundt å vente spent på hvordan fødselen blir denne gangen.. Det er nesten så jeg syns det er trist, jeg er og har vært utrolig sprek og frisk i mine svangerskap, så alt er egentlig bare herlig, i tillegg er vi heldige å få en av hver :D

Jente - gutt, nå er det slutt, 2 barn er akkurat passe for oss.

 

Ta vare på tiden, jenter, og gled dere, vi har sååå mye glede å se fram til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For et herlig innlegg en lørdagskveld:) Ja, tiden flyr virkelig fort av gårde! Lik deg, har jeg også vært sprek og frisk gjenom hele svangerskapet. Jeg har gått full skole, jobbet ved siden av og flyttet inn i ny leilighet. Og når tenker jeg, hvor er ukene blitt av? :) Bare 8 uker igjen til termin, og jeg har ikke kjøpt et eneste plagg, eller vogn, eller noe som helst,hehe. Tar livet med ro:) Dette er vår første, så jeg skal gå gravid igjen, men alle sier at det er liskom noe spesielt med den første:) Selv om jeg vil savne alle sparkene og den herlige følelsen av å ha et liv inni seg, gleder jeg meg enormt til hverdagen med den vesle babyen skal begynne:) Blir en fantastisk tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...