Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Dere som har jente med rødt hår ,hvilke farger bruker dere på henne? rosa blir ofte feil...hva er beste farger til rødt hår? synspunkter på det?
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Søsteren til samboeren min har rødt hår, eller hadde rødt hår som et lite barn og har blitt mer mørkeblond med rødskjær nå (er 12 år nå)- Hun kledde/kler veldig godt hvitt og svart ( i hvert fall de fargene jeg har lagt ekstra godt merke til), brunt og lyse blått også om jeg ikke husker feil.
<3 Jentemafian <3 Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Mørke klare farger er aller best til de med rødt hår. Som mørk lilla, grønn, orange osv.....
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Kommer jo litt ann på rødfargen på håret og huden, datteren til søsteren bruker faktisk rødt, kommer faktisk mye ann på rødfargen.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 lilla er veldig fint ja og rødt kan ofte gå, men rosa kan ofte skjære litt
quicksilver Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 min rødhårete datter bruker alt av farger,hun elskr rosa og rødt. Det er noe jeg aldri har tenk over.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Enig i at det kommer litt an på rødfargen. Jeg synes nå grønt er fantastisk til rødt hår. Har litt rødlig hår selv og mine favorittfarger er grønt, creme, brunt, svart og gammelrosa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå