Gå til innhold

Raping - noen gode tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her med min 6dager gamle datter, og vi slilter litt med rapingen. Hun spiser godt, men raping underveis og etterpå er et stort problem. Noen ganger gir jeg bare opp, men da gulper hun jo noe så forferdelig. Noen som har noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm. Hva med å ta henne på en liten gåtur i leiligheten mens du lar henne die, og i pausen der hun skal rape? Forsøk også å eksperimentere med metoder, ha henne mer oppreist når hun dier. Kommer melka di veldig fort kan du klemme i mot på den andre brystvorten, da går melka litt saktere. Ellers, stor forsiktighet etterpå, ikke legg henne ned, ha henne oppreist stil rapen kommer. Den kommer om du har henne i sele og går rundt litt.

Hør med apoteket /hs om det middelet som man bruker for å hjelpe barna med luft i magen, det bryter opp boblene.

Skrevet

Om du har trapp der du bor er det veldig effektivt. Ta barnet opp mot skulderen og gå opp og ned trappen. Bevegelsene får luften til å komme opp, og da gjerne i flere små raper slik at melken ikke blir med opp.

Skrevet

Hei,

Sprutgulping er veldig vanlig de første ukene. Min lille pike gjorde dette i ca 1 mnd, deretter stoppet det helt av seg selv. Det ser mye mer ut enn det det egentlig er - men kan være ganske plagsomt. Fantastisk hvor mye som kan komme ut av et så lite nøste... :o)

Tips for raping derosm vanlig holding obver skulderen ikke virker;

Sett deg i sofaen med føttene på kanten sofabordet. Legg henne over knærner, på magen. Slik at føttene hennes stikker ned mot din mage. Dette fungerte ihvertfall bra på vårt lillegull....

Lykke til videre!

Skrevet

Sliter med det samme. Takk for tipset MummyAgain! Funket bra!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...