Minnie Mom Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Noen som vet hvilke boller jeg mener? De finnes i forskjellige størrelser og farger, og så står det forskjellige ting utenpå. Noen som vet hvilket merke det er eller nettsider jeg finner de på? )
Mamman til Daniel:) Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 jeg har et par av de bollene.. de er så fiiine altså.. tror de selges på en butikk som hetere noe spnt som feinscmecker eller noe.. vet de har den på Strømmen Storsenter..
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 http://www.ting.as/kjokken/8.html vet ikke om de har nettbutikk, men de holder til ved Stortinget i oslo
ChicaEnero Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Traktøren kjøkkenutstyrs butikk solgte dem i fjor. Vet ikke i år eller om de har nettbutikk. www.traktoren.no
Minnie Mom Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2007 Takk skal dere ha! Vurderer å kjøpe til min bror og svigerinne til jul. Har sett de på Strømmen, men ville vise til til sambo. Har prøvd traktoren.no uten å finne de der, men da fant jeg de nå.. )
cecan24 Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 hei vet de hadde de på kremmerhuset før :-) Lykke til på jakten
*tybber* Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Jeg var å kjøpte i dag, på Black design! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå