Gå til innhold

1 Desember- ble ingen november baby nei...

Anbefalte innlegg

7 dager pá overtid...! Venter enda pá gullet mitt jeg! Er vel ingen igjen her ná...

Er veldig av og pá med rier/kynnere. har holdt pá i hele natt og mesteparten av dagen- og ná har det roet seg igjen- sá fár vi se om det tar seg opp i kveld igjen, pleier á gjöre det. Men har jo holdt pá sánn i mange uker, sá det trenger jo ikke bety noe heller.

Kommer ikke lillegutt för onsdag sá kommer jeg til á fá dato den for igangsetting- har ikke sá lyst til det- sá jeg háper han finner ut selv at det er pá tide á komme ut... :-))

gratulerer til alle som har födt og som allerede koser seg med nurket sitt :-) og lykketil om det er noen som enda venter sánn som meg...!

Anita

Fortsetter under...

Nei det ble ikke noe novemberbarn..det får bli adventsbarn i stedet;o)

Jeg er bare en dag over tiden..men venter og venter..håper virkelig nurket bestemmer seg for å komme ut snart!!

Lykkelykke til med det som kommer..om det blir igangsetting eller ikke..babyen kommer snart uansett:o)

Blir desemberbaby på meg også, er en uke på overtid nå. Hadde regelmessige, men ikke kjempevonde veer for to netter siden, men de dabbet av igjen i stedet for å ta seg opp. I dag har jeg hatt noen vonde tak, men ikke noe regelmessig. Krysser fingrene for at vi kommer oss avgårde i natt vi som venter nå :-)

Var litt godt á se at jeg ikke er den eneste som venter.... Ikke vondt ment assa....

ja ja... snart vár tur, enten eller ná jenter! :-))

sitter her med rier/kynner (vondt, men ikke mye) hver 10 min jeg.... sá fár vi se om det tar seg opp eller om det bare er mer lureri fra lillegutten min... :-))

lykke til jenter!

Anita

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...