Gå til innhold

Porsgrunn jenter kan jeg få noe hjelp :o))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei Tullemor :)

Vi (legen) sendte søknad den 23. oktober, og brevet kom i vår postkasse omtrent ei uke seinere. Det var skrevet 30. oktober, og det stod at de hadde mottatt henvisningen den 25. Så det var en superrask tilbakemelding, syntes vi.

Vi fikk oppgitt at ventetiden på konsultasjoner er ca sju måneder, men ser at andre har fått beskjed om kortere ventetid. Kanskje det er fordi vi skal ha ICSI, men det vet jeg egentlig ingenting om :)

Men den som venter på noe godt...

Ha en fin adventstid du også, og masse lykke til. Håper du snart får brevet du venter på.

Klem

Hei du.. ja blir spennende, brevet ble sendt 26 nov.. men vi kommer nok til å ta privat forsøk så lenge, mens vi venter.. Har allerede hatt 3 private i danmark.. mistet i SA dessverre...

Masse lykke til..

Hei igjen, Tullemor!

Ikke sikkert dere rekker noe privat forsøk :)) I dag fikk vi vite at vi får time allerede i begynnelsen av JANUAR - bare én måned etter at søknaden vår ble registrert. Trodde egentlig vi kom til å få time i mai/juni. Så her går det fort i svingene, bare å henge med!!!

Trist å høre om SA. Lykke til med neste forsøk.

klem

ooooiiiii så fantastisk, nå ble jeg i 100 hehe... hjelp.. tenk om vi kan komme igang fort da..

grattis at du snart er i gang, denne julen blir jo fantastisk for deg!!!!

lykke lykke til :o))

kjempe fint at du sa fra til meg, ble kjempe glad jeg nå, men er også redd for å få en nedtur... legen min hadde glemt å sende søknad og det var veldig hast i forhold til alderen min.. blir jo 38 i feb :o(( selv om jeg ikke føler meg en dag over 25 hihi...

lite tips:)

De har en ringeliste :) det vil si at hvis det plutselig er noen som ikke kommer til timen eller det er noen som blir gravide på egenhånd så har de en ringeliste:) ring inn og si at dere vil på den :)

vet hvordan det er å vente.. men går veødig greit atltså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...