monic82 Skrevet 1. desember 2007 #1 Del Skrevet 1. desember 2007 bare lurer??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 2. desember 2007 #2 Del Skrevet 2. desember 2007 Indre troms her! =o) Termin 24. mars, UL viste gutt..=o) Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monic82 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 3. desember 2007 hvor i indre troms, jeg har termin og 24 mars etter ultralyd, men vi vet ikke hva det blir siden den bare snudde rompa til oss, jeg tror på gutt og min samboer tror det blir ei jente så vi får se;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 3. desember 2007 #4 Del Skrevet 3. desember 2007 Øverbygd.. Du da? Har inntrykket av at det ikke er så mange fra Troms-området her inne i det hele og store! Det var så vidt vi fikk se kjønn, måtte lirke og lure =o) Skal du føde på UNN? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monic82 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 4. desember 2007 sørreisa, ja har det samme inntrykket ja, det virker som at dt ikke er så mange her fra troms. ja jeg skal føde på UNN. kanskje vi sees der eller før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 5. desember 2007 #6 Del Skrevet 5. desember 2007 Kanskje det, hadde vært koselig =o) Jeg håper han bestemmer seg for å komme litt før termin, har en plagsom bekkenløsning.. Blæh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 6. desember 2007 #7 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei, samboer er fra bardu, har selv bodd der, men vi bor i oslo. Så vi e flere nordlænninger her altså! Termin 5 mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monic82 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 6. desember 2007 ja ikke sant, huff da . da skjønner jeg at du vil at han skal komme før. ja jeg er no heldigvis ikke plaget med det, men håper no likevel at den kommer noen dager tidligere enn termin;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monic82 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 6. desember 2007 ja det ser sånn ut, hvor i nord norge er du i fra da, ja trives du i oslo da ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå