Gå til innhold

Hva synes dere om Colin da jenter?

Anbefalte innlegg

Er som regel et navn man må smake litt på for å like det;)

på norks blir det jo Kållin som blir uttalen da *ler* ser lekkert ut når man skriver det slik ikkesant? ;)

Synes det er vakkert jeg på en liten tass, og er sterkt og fint mannenavn når han blir større.

Så kom med deres tanker jenter, morro å se :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11055260-hva-synes-dere-om-colin-da-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ser du prøver deg igjen... Det var jeg som startet Colin og Allan debatten. Var ikke mange som likte navna der...men du har gjort at jeg har blitt sikrere på Colin jeg og. Kanskje det kommer to gutter med navnet Colin ut av dette! Jeg syns det er veldig fint!!! Men sambo er nok litt usikker enda....

Lykke til med navnevalget!!

Fint navn! Synes det er veldig ok å ha noe som er pent på engelsk også jeg da.. Er utrolig mange norske navn som er helt ILLE på engelsk! Er få som tenker på det.

Kjenner flere som heter dette (i utlandet) og det er overhodet ikke forbundet med å være "harry", måtte være en "reinspikka nordmann" som påstod noe sånt ;)

Annonse

Får håpe Odd og Even, øyvind og Bård blir boende i norden hele sitt liv da ;)

De blir nok temmelig harry alle andre plasser enn i lille Norge.

Klar over at enkelte regner en sverigetur som en storslått utenlandsreise men det er jo bare trist.. og harry..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...