MiniMe&Dr.Evil Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Gå på www.detsoteliv.no og søk på kokosmakroner eller kokostopper. :- )
Fire småtroll Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Er det ikke noen som har erfaring med at deres oppskrift blir kjempegod da? Jeg har søkt litt rundt, og det er så mange forskjellige oppskrifter, noen med mel, noen uten, og noen med potetmel. Noen med sukker og noen med melis. Noen med hele egg, og noen med bare eggehviter... Hvilke er det som blir litt sprø på utsiden og seige og gode inni?
Sara Rompompei Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2007 Ja, det er akkurat sånne jeg vil ha! Kom igjen det må da være noen som vet.....
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 http://www.artoftaste.no/servlet/region?name=V2_SEKSJON_MAT_SOK_VIS&item=10831221 Denne oppskriften brukte jeg i fjor.... vi var i alle fall veldig fornøyde. De ble sprøe utenpå og seige inni.... namme... ;o)
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 samme oppskrift vi brukte. Veldig happy. Dyppet bunnen i mørk sjokolade på noen av dem. Nam, nam...
Ulldott Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Disse er kjempe gode! 4 eggehviter 250 gr kokus 250 gr sukker Alt varmes FORSIKTIG i en gryte mens en vender hele tiden. Formes på bakebrett til små topper 200-225 grader, midt i ovnen til de er gyldne. De må avkjøles på brettet!
Sara Rompompei Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. desember 2007 Takk skal dere ha Rar måte å lage kokosmakroner på, men dette må prøves! Hvor mange kaker ble det sånn ca?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå