Gå til innhold

Tenker dere hele tiden på spiren dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så opphengt i den lille spiren i mange min, at jeg tenker nesten hele tiden på det. Nå har jeg jo ikke vist om det så lenge,dette er tredje dagen. Og jeg har vært gravid før, og har 3 unger.Det er vel det at det denne gangen føleles som et mirakel. Det er jo alltid det, men denne gangen er det anderledes.Jeg har alltid blitt veldig lett gravid,men etter jeg mistet i 18 uke for 4 år siden, har det ikke blitt flere. Så nå hadde jeg gitt opp. Og på bryllupsdagen vår, for tre dager siden, testet jeg positivt. Det er så fantastisk!

Og jeg tenker og tenker og jeg har så lyst hyle ut til hele verden om hvor heldig jeg er. Men har ikke fortalt det til andre enn mannen min, jeg er jo bare i 7.uke enda.

Å det er så fint tenke på den lille i maven min:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hvordan du har det. Jeg og tenker på den lille spiren hele tilden. Vil begynne å shoppe jeg nå. Kjøpe vogn og klær og annet utstyr. Men det er jo selvfølgelig alt for tidlig:o) Når har du termin?

Skrevet

Jupp.. Tenker konstant på den.. Og analyserer alle små ting som skjer med kroppen min!!!!

Skrevet

Ja jeg tenker på babyen så å si hele tiden, og jeg er i uke 18 altså. Jeg syns det er så fantastisk at det er noen som vokser inni magen min. Hadde ikke forestilt meg at det skulle føles så bra å være gravid. Det var ikke helt planlagt, men føler meg allikevel så utrolig heldig nå.

Skrevet

Heisann:)

Jeg har liksom planlagt det meste i hodet mitt jeg, hvor sengen skal stå, skapet med alle de nusselig klærne og navn. Ja, jeg sitter og tenker på navn, allerede. Jeg er blitt helt fjollete. Og så er jeg ikke lengre enn i uke sju i følge siste mens. Har ikke vært hos lege enda, har bare tatt tester selv. Skal til lege neste uke.

Når har du termin da?

Vogn ja, å det gleder meg til å skaffe igjen.

Klem:)

Skrevet

Hei:)

Har ikke vært så flink til å analysere det som skjer med kroppen min jeg, for hadde jeg det så hadde jeg nok funnet ut for flere uker siden at jeg var gravid. Det var bare så fjern,tanken at jeg skulle bli det igjen, etter fire års prøving, så jeg hadde jo gitt helt opp. Tenkte at jeg er jo så heldig som har de barna jeg har. Og da jeg ga opp, ja da ble jeg gravid. Pussige greier.

Når har du termin da?

Skrevet

Uke 18, kommet langt du da. Gleder meg til å komme dit jeg også, det føles tryggere da, mer håndfast om du skjønner hva jeg mener. Har du fått mave da? Er dette din første

Skrevet

Skjønner hva du mener, ja. 1. trimester er sånn sett ganske nervepirrende, selv om det går bra i de aller fleste tilfeller. Så det er absolutt deilig å ha kommet litt lenger. Nå er det til og med dager jeg ikke husker nøyaktig hvor mange uker og dager jeg er på vei. Før uke 13 hadde jeg alltid full kontroll og nedtelling.

Har fått mage, ja:) Den begynte forsiktig å vise seg i uke 13, mens den har poppet ut skikkelig i det siste. Blir mitt første barn, så dette er bare utrolig spennende. Gleder meg veldig til det nye livet.

Og ut fra min egen erfaring kan jeg ihvertfall si at det ikke blir mindre tenking på den lille. Lykke til videre :)

Skrevet

Hei!

Jeg tenker baby HELE tiden! Spesielt siden jeg ikke har fortalt det til så mange ennå, så det blir noen hvite løgner.... jeg tenker på navn, hva jeg skal kjøpe, hvordan hun kommer til å se ut... etc. Jeg er i uke 7 og har visst det siden slutten av uke 5. Det er jo helt vidunderlig!! Er her inne og på Babyverden hver dag for å lese masse. Tror det dabber av litt etterhvert når de første spørsmålene har blitt besvart. Samtidig leste jeg at det var ca 90% sjanse for at alt går bra etter 5. uke!!! Så litt mindre å være nervøs for!!

Skrevet

Ja jeg tenker på lille nurket hele tiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...