Gjest Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Noen som vet hva dette er? (eller "ting man lærer av fireåringer")
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Kaffegrut. Lærere lukter kaffe og røyk. Alltid. Intet unntak. :-)
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Njet, lærertyggis er det jeg kaller white tac eller bluetac eller ett eller annet sånt merkenavn, du veit sånn gummi som man setter opp ting på vegga med? Men lærertyggis???
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Hehe... Det, ja. Det som jeg har klistra prinsesseplakater på prinsesserommet med. Kanskje lærertyggis er en tyggis som lærere tygger på i hemmelighet, slik at elevene som måtte spytte ut sin i søppelbøtta ikke skal se det??
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Ja, vi kaller også det for lærertyggis....men hvorfor vet jeg ikke...*tenke tenke*
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Åja, du mener at det er det som ER lærertyggis. Jeg tenkte at den gummien var det DU kalte lærertyggis, mens barna kalte noe annet for lærertyggis. Er ikke helt våken kl... eh, halv tre på lørdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå