aube Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Hei Jeg er 5 uker på vei og har de siste to dagene hatt litt vondt i venstre siden av magen. I eggstokken? Venstre side av livmor? Jeg har hatt en MA før og er derfor sikkert overnervøs for at det skal gå galt igjen. Noen som kan fortelle meg at dette ikke er svangerskap utenfor livmora men kanskje heller helt normalt å ha smerter her? Ville vel kanskje hatt mer enn litt vondt hvis det var noe galt?
mei&mi + marcus :) Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Jeg har også vondt på venstre side.. Er 9+3 i dag.. Så jeg lurer på det samme....
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 ikke unormalt. husk at livmora skal vokse ganske mye :-)
Lille Luna Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Jeg har også vondt, men vekselsvis på høyre og venstre side. Det sitter ved siden av hoftebenet og ned mot eggstokken. Det er nok livmora som vokser.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Jeg hadde sykt sykt vondt i ve side i går/natt. For litt siden fikk jeg påvist at ei cyste hadde sprukket, og jeg mener det var akkurtat samme smertene. Måtte på legevakta, og ble liggende på obsrom og vente i flere timer (3,5 t) Så da jeg kom inn til legen hadde smertene gitt seg en halltime i forveien! Han sa så lenge det ikke var blod var det ingenting å bekymre seg for... Og da han kjente på magen mente han alt virket normalt. Hva det var aner jeg ikke, men det kan ha vært noe så uskyldig som luftsmerter. Nå er jo fordøyelsesystemet vår noe redusert, og dette kan gi oss mere smerte enn vi er forberedt på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå