Gå til innhold

Jente.24


<3 Vila & Lille <3

Anbefalte innlegg

Hei:)

Ang innlegget på "førstegangsgravide med termin i juli"-tråden..

Jeg var hos legen på mandag. Da sendte han søknad om ul i uke 18 ca. Ellers sa han at neste kontroll utenom ul var i uke 24, men at det var greit å kontakte jordmor allerede nå, fordi det ofte var lange ventelister..

Ganske stor forskjell på uke 16 og 24!! Hvorfor anbefalte ikke min lege noen ny kontroll så snart, tror du?

Forresten, tenkte jeg skulle sende deg en privat melding, men det gikk ikke. Har du blokkert for å motta private meldinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei " Spire i magen" =)

 

Morsomt at jeg fikk en egen hilsen=) hihi... =)

 

Tror faktisk vi har fått samme beskjed. * lete fram den oversikten jeg fikk av legen* =)

Her står det, som forslag til foredlign av kontrollene :

 

1.kontroll UKE 8-10 : LEGE

2. kontrolll UKE 16-17 : JORDMOR ( UL ca uke 19)

3. kontroll UKE 24-25 : JORDMOR

4. kontroll UKE 28-29 : LEGE

5. kontroll UKE 32-33 : JORDMOR ( journalskriving KK ca uke 36)

6. kontroll UKE 36-37 : LEGE /JORDMOR

7. kontroll UKE 38-39 : JORDMOR

8. kontroll UKE 40-41 : LEGE/ eventuelt jordmor..

 

Ja, det var oversikten jeg fikk.. Tror derfor vi har fått samme beskjed i grunn.. hehe.. har time til UL 5 feb, så det er lenge til. Må vel ringe jordmor iløpet av uka, gi beskjed om UL og så får det være opp til henne å sette meg opp til time.. ja, slik må det bli=)

Er forresten en del inne på formuet til " terminklubb juli 2008". Er du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var greit å høre, at vi har fått samme beskjed:)

Legen min sendte søknad om UL på mandag. Hvor lang tid gikk det før du fikk brev om fastsatt dato for UL?

Håper jeg får i slutten av januar, klarer ikke å vente så lenge:p

Når er din termin? Var det sånn at du og jeg var nøyaktig like langt på vei?

 

Hvor i landet bor du?

 

Jeg prøver å stikke innom terminklubben jevnlig, men merker at jeg glemmer det forumet av og til, og henger mest her og på skravle...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen=)

 

åååh.. om han sendte henvisningen allerede på mandag, kan det hende du får svar snart=) Min lege sendte 22.11 og jeg fikk svar nå onsdag i denne uken, blir 28.11. Så, overraskende rask saksbehandling i grunn=) hehe...

 

Tror vi er like langt på vei.. er vi ikke? har foreløpig termin 04.07.08. Bor i Tromsø, jeg=) enn du?

 

Henger vel egentlig mest på 1.tri, jeg. Vært inne på terminklubben de siste dagene, men ikke før den tid liksom.. er vel aldri inne på " skravle".. hehe.. litt morsomt å se hvor en henger=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forresten PM fra ei anna her inne, så det skal ikek være noe galt med det.. har ikke blokkert noe iallefall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi samme termin ja:) Foreløpig i hvert fall...:)

Jeg bor i Trondheim, men er fra nordland egentlig. Har bodd her et par år nå, men lengter stadig hjem dit hvor jeg har familien.

Heldigvis er min samboer fra samme området, så regner med vi flytter nordover igjen etterhvert...:)

 

Når jeg går inn på profilen din står det bare "legg til som venn". "Send melding" er ikke der...?!

Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...