Gå til innhold

NYTTÅRSAFTEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette blir vel det første året på 11 år at jeg ikke skal drikke meg "drita":) hehe!

Skulle egentlig ha barnefri, men ombestemte meg. Vi skal ha jentejulebord i romjula, så da tar jeg heller en fest da i stedet!

Skrevet

Her blir det stille og rolig :-) Jeg tror jeg får kjøre bil, så får mannen ta seg en tår....det er vel siste året!!!

Skrevet

Jeg får besøk av familien min fra Lofoten......så det blir ingen drikking på meg. Blir hjemme å koser meg med hele gjengen. Vi blir 8 stk. Tar meg heller en alkoholfri øl til middagen jeg :-)

Skrevet

I fjor hadde vi tidenes deiligste nyttårsfeiring (for oss med små barn - de to vi hadde var 1,5 og 3,5 år da). Vi slo oss sammen med et vennepar som har barn som er omtrent like gamle og så startet vi feiringen med felles middag i 2-tida om ettermiddagen, gikk i fakkeltoget som begynte klokka 5 og sendte opp raketter kl 6. Klokka 8 var vi hjemme igjen og ungene i seng bare bittelitt senere enn vanlig.

Jeg er ikke spesielt glad i å være lenge oppe - vi må jo opp igjen litt over 6 om morgenen uansett så jeg foretrekker unger (og en mamma...) som har sovet lenge nok!

Tror vi må satse på å gjenta dette noen år til! Så får vi være sent oppe og feire det nye året rundt midnatt når ungene har blitt store og klarer å ta igjen tapt søvn utover formiddagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...