Gå til innhold

Noen som har opplevd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

At puppene plutselig har blitt litt mindre igjen uten å ha MA?

Skal de være like sprengte hele tiden??

Har litt angst her og håper på noen betryggende ord..

Skal på UL til fredag igjen og er 10+6 i dag..

Noen som har formening???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puppene mine var sprengte på kveldstid, men ellers på døgnet var de som om jeg ikke var gravid..Sitter iallefall her med ei lita ei:)

Skrevet

Ok:)

Fler??

Skrevet

Brystene mine har ikke blitt mindre, men det har slutet å sprenge i dem. Er 11+3 nå, og det er vel kanskje en ukes tid siden jeg kjente det nå...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Mine har også gradvis blitt mindre ømme så det er ikke noe å bekymre seg over :-)

Skrevet

Måtte gå inn og lese om dette da jeg så innlegget ditt, og det står flere plasser at symptomene går opp og ned, og at når man nærmer seg uke 12 så avtar ganske mange hos mange gravide!! Noen kan komme igjen senere, mens andre igjen går gjennom resten av svangerskapet uten de symptomene!

Går det bedre?? Ikke greit å bekymre seg.. Vet jeg alt om du!! :)

Skrevet

Det varierer veldig hos meg, og jeg satser på at alt er som det skal selv om de ikke er konstant ømme. Noen ganger føles det ut som om "lufta har gått ut av dem", andre ganger er de så ømme og sprengte at jeg ikke kan være borti dem. Du kan jo se på andre ting på brystene enn bare at de føles større. Foreksempel så vokser brystvorten, og areola blir mørkere.

Skrevet

Hei alle sammen og takker så mye for mange svar.

Jeg meldte meg ut fra siden ganske tidlig i går fordi 1 trim kan gjøre enhver litt forskrudd.

Men puppene mine er ikke blitt mindre,de sprenger bare ikke fullt så mye lenger. Bortsett fra i går da,da hoppet de ut av d cupen"ler".

Jeg antar jeg er fryktelig nervøs med tanke på neste UL.

Det blir på en måte litt dommedag og om ting ikke er som det skal så orker jeg ikke prøve igjen.

Det er faktisk fælt å si det men når jeg så den positive testen lyse mot meg så var abort det eneste som sto i hodet på meg.

Heldigvis er samboern så oppegående at han pratet meg gjennom og forbi det.

Men den siste MA var såå traumatisk at jeg var sykemeldt i laaang tid etterpå og psyken min var mindre enn en ert.

Jeg visste det ville bli tøft å gå gjennom disse ukene,så det er jo bare å ta med seg.

Trøster meg litt med at jeg har sett dunkende hjerte 2 ganger,det i seg selv er jo positivt og satser på at alt er som det skal til fredag.

Håper jeg da kan puste lettet ut og nyte resten av svangerskapet.

Ble visst litt langt dette men det var godt å få det ut.

Ha en flott søndag alle samme!!!

Skrevet

Heisann du...

Høres ut som vi har det omtrent på samme måte, bortsett fra at jeg aldri tenkte abort da.. Men har tenkt mange ganger at det hadde vært like greit om det forsvant.. Så psyken kan gjøre mange dumme ting med en. Snakket med en venninne i går i over tre timer i telefonen. Hun er to uker foran oss, og det hjalp veldig.

Skjønner utrolig godt du er urolig foran UL, jeg bare krysser alt av fingre og tær for at det skal gå rett vei for deg. Håper du skriver inn her hvordan det går uansett da!

Jeg har også latt være å gå inn hit lenge av gangen, rett og slett fordi jeg blir mye mer oppmerksom på alle tegn og symptomer og ødelegger meg selv på det.

Kan jo ikke annet enn å krysse armer og bein for oss, kanskje vi må ha en hastemagetreff??? :-)

Håper det går bedre med deg i dag, og at du puster litt bedre. Godt du har en sambo å støtte deg på, er alltid godt det..

Stor klem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jaaa,takk Gud for samboern.

Han var litt ssint her i går da pessemisten i meg dukket op men han har jo også stor forståelse for det.

Men det blir litt vanskelig for han er en planlegger av de store og jeg sier hele tiden at han får vente til etter uke 12.

Uff,nei dette er jammen meg ikke lett.

Savner liksom følelsen av å være glad rundt det som skjer men det kommer liksom ikke fordi jeg ikke vil gå på samme smellen om det ikke er som det skal.

Jepp,vi er nok ganske like sånn.

Hvordan er det med deg i dag da?

Skrevet

Jøss,der ble det mye skrivefeil.

Ja,ja sånn går det når man har dårlig tid:)

Skrevet

Jo går greit med meg, har ikke kommet noe mer på noen dager nå, så ja... Skjønner jo samboern din litt å, er nok ikke helt lett for disse gutta å forstå alt som foregår inni hos og ikke minst i hodet vårt.......... Jeg snakker ikke så mye om det med mannen min, men han vet hvordan jeg har det og tar hundre prosent av alt husarbeid og styr med lillemann uten at jeg trenger å tenke på det.. Så gjør jeg det jeg klarer. Men er så utrolig trøtt for tia, slokner helt når jeg setter meg ned. Helt kake og klarer ikke våkne igjen da. Er helt snodig.. Men er ellers helt symptomfri så tanken på MA ligger der hele tiden og lurer. Skal se om jeg moter meg opp en dag og ringer lege for en sjekk. Orker ikke mer UL så har mer lyst å prøve å lytte... Vet det er tidlig, men er jo lov å håpe! Så kan jeg heller prøve UL igjen hvis vi ikke hører noe.

Hmm ja, ble nå rotete her, og jeg fikk ikke sagt det jeg ønsket å si heller... Jaja..

Ifølge mamma så ville jeg ikke hatt det slik hvis jeg ikke hadde opplevd å miste før, og det er vel sant. er ganske urettferdig at noen skal miste flere ganger..En gang er mer enn nok!

Nei vet du hva! Jeg håper så for deg og dine at det er en sprell levende liten knott inni magen din! Og rasjonelt så vet man jo at det er jo det!!!! Rett og slett!!!!!!!!

Skrevet

Du er også på UL nede på kaia???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...