*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Han er 3 mnd, har brukt litt pudder da jeg så han var litt rød. Men det har blitt værre. Nå er det som om det væsker. Han er forts rød, ikke åpne sår. Men det er vått hele tiden. Når jeg tørka før jeg skulle puddre i gårkveld, ble det vått igjen med en gang... Kan det være sopp?? Litt rotete skrevet, håper noen forstår...
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Det er ikke sikkert det er sopp, det kan være fordi han blir svett der og så sår. En av mine hadde det i halsgropen, og da fikk jeg beskjed om å bruke (den milde) kortisonsalven du kan kjøpe reseptfritt på apoteket. Etter 2 påsmøringer sluttet det å væske, og deretter ble det fort bra.
Nit@™ Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Ville kjøpt SebaMed spesialkrem før jeg prøvde kortison. Den er kjempefin på væskende sår og såre romper. Smør på tynt lag 2-.3 ganger om dagen. Da bør det være bedre i løpet av 2-3 dager.
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2007 Flott! Takk for svar!
jula&maisen Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 slet med det samme med tulla når hun var litt mindre. et godt tips er å starte dagen med å vaske med bomull og vann, deretter tørke godt å så smøre på sink salve. veldig viktig å tørke godt bak ørene etter bad også. gjorde dette 2 ganger daglig i en god periode og merket fort bedring ( turde ikke å stoppe med sinksalven før det var godt ett par uker, var redd det skulle komme tilbake) nå trenger jeg ikke å gjøre det lenger. lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå