Gå til innhold

Desember- og januardamer, se her!

Anbefalte innlegg

Satt opp nytt dagtreff for oss:) Noen som vet om det ble bestilt bord?? Hvis ikke er det greit å være der sånn kvart på 12 før lunsjinnrykket kommer:)

Gratulerer masse til A og L som fikk sine to prinsesser på samme dag!:) Håper vi ser dere på treff snart igjen, selv om det da faktisk ble to novemberbarn..

Wenche

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11053425-desember-og-januardamer-se-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heiii på dere!

Takk for gratulasjon :)

Vi skal komme på treff vi! Må bare komme meg litt mer først - ikke så deilig å gå for tiden, hehe.... Mistet så mye blod så måtte få overføring etterpå, men nå går det bedre og vi koser oss masse! Bestemor kommer på besøk denne uka og vi gleder oss! Drar hjem fra St.Olavs i morgen - det er kjempeoppfølging her. Alle er så snille og hjelpsomme så gled dere til det! :)¨

All forferdelig smerte i forbindelse med fødselen er verdt det - jeg lover!!! Og nettingtruser er tingen jenter ;) Helt sant!!! :)

Masse lykke til til de som eventuelt føder snart! ;)

Jeg skal legge ut fødselshistorie på bim etter hvert. Jeg har jo vært så interessert i å lese andre sine fødselshistorier så nå skal jeg skrive inn min egen... :)

Vi ses på treff om ikke så lenge!

Masse hilsen fra Lisa og Emilie (oppkalt etter sin oldefar Emil, og et navn som passer henne kjempegodt! Hun er litt rund i fjeset, akkurat som en liten Emilie skal være) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...