Gå til innhold

10 uker! :-)


*Stjernesmell*

Anbefalte innlegg

Hei! Da er jeg 10 uker på vei, og om ikke lenge skal vi fortelle det til familien og venner. Tenkte rundt juletider. Går veldig fint her, selv om magen føles ekstra stor. Hvordan går det med dere andre? Har dere fortalt det? Har dere begynt å handle inn noe? Ikke vi ennå. Synes det er litt tidlig. ULi slutten av januar! Det blir spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nå 10+1 (siden klokka er over 12:-) Foreldre og søsken vet det, noen venner og jobben min. Men det er fremdele maaaange igjen å fortelle det til, så tenkte og å fortelle det i jula. Men så har det seg slik at magen min allerede er ganske synlig så spørs om vi klarer å skjule det mer enn to uker til:-))

 

Syntes det er deilig å ha kommet så langt jeg, har og vært på 3 UL allerede så begynner å senke skuldrene mine litt nå:-))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 10+0 i dag :) Ferdig med 10 uker, 30 igjen :)

Har kjøpt vugge vi da, men bare fordi vi kom over et kjempegodt tilbud. Ellers hadde vi ikke tenkt å kjøpe noe på denne siden av jul. Har to fra før, men det blir ganske tett mellom de to siste, så han bruker fremdeles vogna, sprinkelsenga etc, så mye å kjøpe nytt likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 uker her idag...Begynner å få bittelitt mer energi. Har fortalt det til de nærmeste, sliter veldig med å ikke fortelle det til alle!

Ellers skal vi vente til vi vet hva det blir, før vi kjøper noe... Men det er jo så lenge til....

*Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+3 i dag og har fortalt det til så og si alle sammens:p klarte ikke holde på det:/

Har kjøpt inn en liten søt bukse og to sparke bukser (2 for 100kr).Kunne ikke dy meg.

 

Har allerede vært på en ultralyd.skal på en til om 11 dager og på den vanlige i slutten av januar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er også 10 uker på vei i dag, og har ikke fortalt det til noen ennå. mannen min klarer ikke vente lenger og vil fortelle det til ALLE, men jeg vil vente litt til. Har lyst å ta tidlig ultralyd først, kanskje neste uke. Tenkte å gjøre det på Oslo city legesenter, noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! når har du fått beskjed om at du har termin? jeg er 10 uker uidag jeg også:)har fortalt det til foreldre og de nærmeste vennene for 2-3 uker siden vi da;) klarte ikke vente helt til vi var 12 uker;) har ikke handlet noe ennå.gjør det sikkert ikke før etter vi har vært på UL. da er det liksom litt mer "virkelig":)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10 + 4 i dag, og vi har ikke fortalt det til noen (bortsett fra til sjefen på min jobb)!! Vi tenkte å gi kommende besteforeldre, tanter, onkler, oldeforeldre, tippoldemor og venner en ekstra spesiell julegave i år. Håper bare ikke magen plutselig vokser i rekordfart, hehe!! Det blir vårt første barn, og i tillegg første barnebarn, tantebarn, oldebarn og tippoldebarn for familie på begge sider. Vi gleder oss kjempemye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin9:

 

Er du 10+4 i dag? Var inne på siden din og såg at du hadde termin 4.juli?

Jeg er 10+4 i dag og har termin den 27.juni..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha tatt flere forskjellige terminkalkulatorer og vært hos legen så varierer tallene med noen få dager + -!! Men 10 + 4 ble feil, skulle stå 9 + 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Skjønner:) Begynte bare å lure.Begynte nå å telle ned ukene bare for å være sikker om jeg hadde tatt feil eller noe:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Da er jeg 11 uker på vei! Fortsatt i fin form. Har kjent litt vondt i ryggen og halebeinet de siste par dagene. Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...