Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Jeg er stolt av å kunne si jeg har ikke røykt en eneste sigarett siden jeg fant ut at jeg skulle ha barn (uke 3 + 5), overraskende nok var det ikke noe vanskelig heller, kutta ut i det testen var positiv. Nå er jeg 30+3 uker på vei og i det siste har jeg hatt så fryktelig lyst på røyk. Begynte idet snøen kom og det ble kaldt...det er liksom DA jeg liker å røyke. Det føles faktisk helt forferdelig å se på sambo som står ute og røyker og koser seg. Noen ganger er det like før jeg spør om å få bare ett trekk, sitter og tenker på hvordan det umulig kan skade. Ja at faktisk bare en sigarett ikke kan gjøre så mye. Kommer jo til fornuft etterhvert..har ikke rørt det, men det er slitsomt og sitte sånn og ønske seg røyk..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 skjønner hva du mener...er på dag tre jeg nå...holder på å gå på veggene..har så utruli lyst på røyk..tror til tider det ikke er en eneste person der ute som kan forstå hvordan dette føles... nå er klokken litt over halv seks...så er heldigvis ikke mange timene igjne til jeg kan ta kveld...det eneste jeg tenker på iløpet av dagen er hvor lang tid det er til jeg kan legge meg igjen..har bare lyst til å sove gjennom alt... husker sist gang jeg prøvde å slutte.i sommer.. da hadde jeg røyk tilgjengelig hele tiden..når abstinensene ble for ille tente jeg en (uten å innhalere) for så å bare sitte å lukte på den..det luktet så fælt..men det hjalp... har veldig lyst til å gjøre det samme nå og...men er redd for å bli for fristet... men tror ikke det... holder på å klikke nå...ååh...vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...
These Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Jeg gav faktisk etter for røykesuget etter noen uker...og jeg skal love deg at det ikke var noe godt, ble kvalm og spydde. så viss jeg var deg og hadde klart meg så lenge uten røyk, så ville jeg ikke gidd etter. hadde heller lagd meg en kopp kakao med krem mens typen stod ute å røyke og frøs:-) Lykke til videre
These Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 en liten ting til..puss tennene når du får lyst på en røyk...da har du frisk smak i munne. funket på meg.
*TuttiFrutti* Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Er midt oppi røykeslutt jeg og! HOLD UT!! Sprakk selv for noen dager siden etter å ha vært flink i 3 uker og det ER virkelig ikke så godt - ikke hjelper det heller! Husk at det kan ta opptil en måned før nikotinen forsvinner helt fra kroppen.. Puss tenna, vask huset, gå en tur, rydd, pust dypt! Jeg er tilbake på 0 sigaretter... På'n igjen!
mamman til karen elisabet. Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Vet så godt hvordan dere har det,sluttet å røyke da jeg var på en tidlig ul i uke 5. Er nå i min 24 uke å sliter ennå men har holdt meg så langt! Men hold ut jenter! lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå