Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 jeg har vogge, men jenta mi kommer til og bli liten til den, så jeg lurer påom hun skal ligge nede i benenden eller oppe i hodeenden? det er himmel over hodeenden og jeg skal bruke dyne. hjelp
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Nede i benenden, og med dyna under beina. Altså...dyna er jo mye lengre enn hun selv, så da bretter dere det som er ekstra under beina hennes. Da er det best at de ligger nærmest benenden som mulig for at de ikke drar dyna over ansiktet. Men nå aner jeg jo ikke hvor gammel hun er eller hvor mye hun beveger på seg.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 hun blir ikke født før 10 desember
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Da tuppa mi kom lå hun i vognbagen den første tida siden senga var aaaaalt for stor:) Så tok jeg vogndyna og pakka rundt henne på tvers. Og da sov hun så søtt atte:))
Stine*Mor Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Det beste er vel å legge henne øverst i hodeenden, og gjerne rulle sammen ett helseteppe/pledd e.l til en tykk pølse som du legger over og nedover sidene da de liker å føle at de ligger trangt som i mors mave. Er i hvertfall ett tips jeg har fått, og mine barn har alltid sovet veldig godt om natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå