hm hm Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Noen som kan teksten? Og vet om det er mulig å finne notene på nettet? 2-åringen min synger den her hjemme, men jeg kan den ikke, og han kan ikke hele alene, men jeg skjønner såpass at det må være den han synger. Tror jeg greier melodien på første halvdelen utifra det jeg hører han synger, men ikke hele...
dama Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 pulverheksa appelone spiser uten takt og tone sim sam sim sam velbekomme bom bom bom
hm hm Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2007 hm jeg hører han synger værsågod inni der også... "velbekomme værsågod og spis" eller noe sånt?
☆Pacific sunset☆ Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Hahaha er det sånn den er ja, min 4 åring synger: Pulverheksa appelone, spiser uten traktor tore, ching chang ching chang, velbekomme værsågod.
Gjest Morn du Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 hihi, traktor tore trenger man heldigvis ikke når man spiser:) Den var god!
Frk. Vable Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Denne kan jeg: Pulverheksa Abelone Sitter og spiser med takt og tone mm mm mm mm Velbekomme mm mm så var det slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå