Gå til innhold

Flere som pusser opp som gale til babyen skal komme??


Gjest VerdensHeldigsteMamma

Anbefalte innlegg

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Hjelpe meg, noen ganger føles det som om jeg bor midt i en anleggsplass - det er verktøy, materialer, isolasjon og malingsspann overalt!!!!

 

Vi er akkurat ferdig med soverommet vårt, nå er det vindfanget, gangen og barnerommet/kontoret som er under angrep. Og i januar tar vi badet. Ikke akkurat perfekt timing med tanke på at jeg har termin i januar, men håndverkerne var ikke ledige før da...

 

Phfjuh!! - gleder meg til å bli ferdig!!! Hvis man noen gang blir ferdig, da.....=S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har akkurat gjort ferdig underetasjen hvor min far bor. Bodde i støv og rot i to måneder... Nå er det en liten pause. Skal prøve å få pusset opp badet vårt før januar. Resten får vente til våren/sommeren. Da skal vi og bygge på. Puhhh. Det er ikke så festlig å bo på en byggeplass...

 

Og så må jeg male vuggen et strøk til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pusset opp kjøkken og stue i fjor. Badet ble tatt for 5-6 år siden og barnerommet tok vi nå i sommer. Resten får vente. Det springer ikke av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal BEGYNNE å pusse opp når vi overtar huset til svigerforeldrene min. Det overtar vi TO dager etter termin... Så det blir intressant å se hvordan det går... Må bytte gulv på stua, og noen av veggene (på de fire veggene som stuen består av er det to med liggende panel, en med "pelstapet", en med brystningspanel og fiskebeins-strie og en med en glatt tapet). Må kanskje bytte tak, for det har vært noe lekkasje, også må vi bytte strie/tapet og gulv på soverommene. Tappa fra første til andre etasje og gangen i andre etasje har et grønt, loddent teppe, så det skal av. hehe... ETTER vi ha flyttet inn står gangen for tur, kjellerstua og et gjesterom. Kjøkken og bad er i god stand, men gammelt så det blir vel kanskje til neste år... puh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, her er det oppbygging av helt nytt toallett i første etage og nytt bad i andre etage. Badet vi har nå må totalrenoveres så vi tok ingen sjangser på å starte med det uten å ha et lite reservebad i tillegg. Gubben gjør alt selv, men er så flink så. Vikrelig byggeplass til tider og neste helg skal jeg ha fullt venninnetreff med overnatting fredag til lørdag og søndag. Men pyttsann, så lenge en vet at resultatet blir bra så er det jo et minimalt "offer." Til våren / sommeren står kjøkkenet for tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å pusser opp barnerommet nå. Vil ha det ferdig i god tid før jul. Ikke at det haster, for knærten skal jo ligge på rommet våres det første halve året, men godt å ha det klart. Da kan allt som står av baby utstyr på stua, flyttes opp. Skal bli deilig å bli ferdig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he he, kjenner meg så igjen. her begynte vi for litt over 1 mnd siden og er ennå ikke ferdig med stue, soverom og kjøkken. badet får vente. men gleder meg utrolig til å ligge inne i leiligheten igjen istedenfor i campingvogna som står rett utenfor her :) er som dere andre sier,er en annleggsplass. i går var det akkurat 1 mnd igjen til termin.. nå er jeg klar til å gjøre ting klart til lille tulla kommer :)

blir gøy..

lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...