Gå til innhold

Jeg tok 2 aborter da jeg var 20 år...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

... med 1/2 års mellomrom.... var ikke lett avgjørelse, men kanskje det rette der og da...

5 år har gått... nå får ikke samboern min og jeg barn sammen... er nå igang med prøverør, men det har enda ikke gått....

tenk dere om sier jeg bare.....

og lykke til...

Hilsen "når ønske om barn er størst i verden"

Fortsetter under...

Jeg mener at det er veldig farlig å skrive et slikt innlegg som du har skrevet. Du har selvfølgelig kommet i en veldig trist situasjon, men grunnen til at du ikke har klart å bli gravid enda kan ha med mange andre ting enn når du tok abort.

Hvis jeg hadde vært i en situasjon der jeg lurte på om jeg skulle ta abort eller ikke og leste dette innlegget så hadde jeg blitt kjempe redd.

Jeg har selv tatt abort to ganger og jeg er gravid nå.

Lykke til, til deg HI, jeg håper virkelig du klarer å bli gravid og lykke til alle som er i en situasjon der de tviler.

Hi har rett, det er ikke selvfølgelig å bli gravid. Så jeg syntes det var ett bra innlegg. Jeg har tatt abort 3 ganger, som 15 åring 30 åring og 35 åring. Venter nr 3 nå. Men alikevel, det er ikke en selvfølge å bli gravid igjen. Mange som ikke tar abort får bare ett barn og klarer ikke å få fler. Poenget er ikke at abort gjør deg steril, men å bli gravid betyr ikke at du alltid vil kunne lage flere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...