Gå til innhold

Noen som opplevde å få en svaaaak strek på CB, som ble sterkere etter de ti minuttene (blå, tynn og veldig synlig) og som var gravid??


Hannahs-mor06

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mitt råd er å ta en ny test i morgen tidlig med morgen urin. Det kan være at du har sett den streken der reaskjonen skal skje, det er liksom et lite søkk akkurat der. Man kan ikke stole på en test etter 1 time, men det vet du jo sikkert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! er bare så rart å få en blå strek, den var ikke grå, men skikkelig blå..og da tenker jeg den må ha reagert pga hcg..men vet at etter man ikke skal se etter ti minutter,,men jeg skimtet en strek, og bare måtte ta en titt senere...og da var den blå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar;) da jeg var gravdid med hannah var alle tester neg, før jeg plutselig en dag fikk veeeldig sterk strek! og da var jeg 8 uker på vei! så vet fra tidligere at kroppen min produserer hcg sent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

En strek er en strek. Jeg har og hatt svake tester som har blitt tydligere etter litt tid. Har vært gravid begge gangene.

 

Kjøp deg er CB digital i moegen og ta den på morgenurin, da får du sikkert svar....

 

Men tør å rope et lite gratulerer:-))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åh, tatt tre tester nå. Alle sammen viser meg svakt positiv.. Er jeg gravid da kanskje? Kroppen oppfører seg også helt rart, sover ikke noe godt heller lenger.. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd tidligere å teste på samme dag som IKM og få en vanvittig svak strek. Snudde og vendte på testen og lurte skikkelig på hvordan jeg skulle tolke svaret. Endte med at jeg kjøpte en CB digital samme dag og den lyste Gravid!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kanksje jeg får ta en digital..har bare hørt at vanlig CB slår ut tidligere enn den digitale..men jeg får prøve;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevede det denne uka. Åtte dager etter at jeg skulle hatt mensen. Dette var den tredje testen jeg tok, men dessverre så ser det ut til at det ikke blir noe av dette svangerskapet. Begynte nemlig å blø i dag, dermed vet jeg ikke om det er en forsinket menstruasjon eller en SA. Har flere barn, og med alle de var testene kjempe positive den dagen jeg skulle hatt mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...