Gjest Sekretøsa Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 noen som har tekst? Finner den ikke på nett... Takk (ja, jeg så nytt på nytt ;o) )
PAVEEL Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 hihi, samme her. sitter å nynner... men kan jo bare. jeg så mamma kysse nissen jeg...hmmmm...hmmmmm.hmmmm.hm.hmmmm.hmmmm.hmmmm.hmmmmm.hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm vært kjekt med mere teskt ja:-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Jeg så mamma kysse nissen, jeg Tenk om pappa hadde kommet inn Jeg skulle jukse litt Hadde tenkt å ta en titt På pakkene i skapet da jeg plutselig hørte skritt Og der stod han og kysset mammaen min Og etterpå så sa hun .."du er fin. Og ingen ser at det er deg" Men de lurte ikke meg Jeg så mamma kysse nissen, jeg..!!
lenej :o) Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 å, eg har den på engelsk da, den er sååå fiiin!!! men så har jo eg spilt julemusikk her siden oktober så...
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 oktober? tror du er spinnvill jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå