Gå til innhold

Prinsessemari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, du husker på alt du!

Det var en nydelig begravelse. Veldig sterk å se farmor ved kisten. Hun var så rolig forige helg etter minnestunden, men i dag la hun seg på kisten i det den ble satt i begravelses bilen for å kjøres til kremering og hulket! De har jo vært kjærester i 68 år! (gift i 65) Og når jeg sier kjærester, mener jeg kjærester. De har alltid leid hverandre, kysset hverandre titt og ofte og sovnet hver kveld hånd i hånd. Sukk!!!

Minnestunden etterpå var fin, masse mennesker som kjente farfar som en annen enn min farfar. Hmmm.... var han virkelig noe annet enn min fantastiske farfar, altså?? Ja visst! Han var en fantastisk onkel, kompis, arbeidskollega, kirkegjenger.. you name it! 80 år gammel danset han vals med min bestevenninne, hun husker det fortsatt (er 8 år siden) og minnet han på det i bryllupet vårt.

Broren min sang en sang han har skrevet til farmor og farfar for en stund tilbake og det tok kaka for meg. Da knakk jeg fullstendig!

Men nå er ting så meget bedre. Jeg skal gå og smårydde litt nå og pynte litt til helgen. Så skal jeg bare ligge på sofaen og slappe av, kjenner det har vørt en slitsom dag!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11050111-prinsessemari/#findComment-11050344
Del på andre sider

Man kan bli helt mør i hodet etter begravelser. Men så godt at det ble en fin dag for dere!

Tenk å være kjærester så lenge! Jeg ser ikke for meg hverdagen min uten magnuspappan, og vi har bare vært kjærester i 4 1/2 år....Må jo føle seg litt halv når man mister partneren etter så mange år.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11050111-prinsessemari/#findComment-11050457
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...