Gå til innhold

Noen som vet hva det sto (negativt) om Bogstadveien Øre Nese Hals i en eller annen avis i går?!?!??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er det jeg ikke vet, men helt sikkert en av hovedstadsavisene, enten Dagbladet, VG eller Aftenposten (tror ikke legen min leser Dagsavisen.. av en eller annen grunn). Det var han som sa det til meg..

Skrevet

hmm...og han nevnte ikke hva det gjaldt? jeg jobber nemlig der...er sykemeldt akkurat nå da...

Skrevet

Dagbladet eller vg (papirutgaven) hadde en artikkel om en mann i 30- årene som havnet i koma etter opr. av mandlene.

Dette er nå en mnd siden og legene vurderer å koble ut all livgivende hjelp

Skrevet

tenkte meg det var det ja.... skummel opplevelse!!!! var helt i sjokk resten av dagen jeg....

Skrevet

Skummelt ja.... Men det er rart at ingen reagerte med en gang. Nå vet jo ikke jeg om han lå med surstoff eller om han bare hadde slangetingen( den hvite som åpner munnen vet du?)

Flisa var inne til opr. på mandag for å sette inn dren - tror jeg hadde blitt rimelig hysterisk om jeg hadde hørt surklelyder fra jentungen.

Skrevet

ingen reagerte med en gang? jeg vet ALT som skjedde den dagen, men legger ikke ut om det her. var personlig involvert....

Skrevet

Var ikke sånn ment, jeg har kun lest det som sto i avisen.

kameraten mente at ingen reagerte med en gang og at han måtte si i fra flere ganger....

I følge den halvkulørte pressen hadde han snakket med en sykepleier flere ganger, en gang fikk han beskjed om at det var helt normalt, andre gangen beskjed om å sjekke om han hadde puls......

Plutselig ble det veldig skremmende og kameraten måtte forlate rommet.

Skrevet

Men det kan jo skje av og til at noen reagerer atypisk på narkose og anestesi.. Trenger ikke være legen som har gjort noe galt av den grunn.

Var det det som skjedde mortilseb?

Datteren vår har fått henvisning dit, hun skal mest sannsynlig fjerne mandler+falske mandler, men han nevnte da at det hadde stått noe om dette legesenteret i avisen i går, men han sa også at de utfrer flest slike operasjoner per år i landet, og at det ikke betydde noe for kvaliteten på tilbudet der.

Likevel blir man jo skeptisk:s

Skrevet

jaja, aviser er aviser! veldig synd at det gikk sånn....

Skrevet

dette har aldri skjedd så lenge sjefen har drevet der (20 år) og det var ikke selve operasjonen som var problemet, mest sannsynlig tålte han ikke narkose e.l. vet ikke.

jeg har operert der selv, mandler for noen år siden - og det er ikke farlig å opereres der altså! så lenge man følger rutiner for fasting osv og man er frisk og rask er det veeeeldig liten sjangs for at noe skal skje :)

lykke til med datteren din, det hjelper å få ut de altså!

Skrevet

Neida, skjønner jo at dette er sjelden, og jeg tror at de få gangene det skjer er det tilfeldig hvor det skjer, det kunne like gjerne vært Volvat eller Ullevål..

Takk for lykkeønsker, håper det skal hjelpe da. Hun er ikke plaget med halsbetennelser ol., det er mer pusting, snorking osv.

Jeg tok dem selv når jeg var 15, og det ble bedre etterpå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...