Gå til innhold

Tiden går så fort...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe,synes dere er helt tullete begge to,tiden har aldri gått så sakte før... teller dager,uker mnd, å nesten timer. venter å venter på at de skal skje noe som gjør at det går opp for meg! Har både vært på en kort UL og har kjent noe liv,men det hjelper ikke. Gleder meg så til å treffe lillemann!!!

Helt enig med deg. Tiden bare flyr i vei. Alle sa til meg at med nr 2 komemr du ikke til å ha tid til å kose mage eller gjøre alt som man gjorde med førstemann, men jeg så påstålig at jo det skal jeg nyte.

Men nå er jeg snart halveis og har ikke hatt så mye tid til overs.

Om tiden skal gå noe fortere nå så er jeg sanrt pansjonist og sitter i brllupa til barna mine hehe.

hehehe...jaaaaa...det kan nesten føles sånn. Lillegutt vokser og vokser, snart 1 år..han spiser brødskiva sjøl og drikker av koppen sjøl...om ikke lenge løper han vel rundt i vill fart....snart trenger han vel ikke meg mer...snufs....hehehe...

Bra det kommer en til!!!

Annonse

hehe..jeg gjør også det til å begynne med.Maaaange som bare trodde jeg har spist litt mye. Syntes ikke ordentlig på meg før jeg runda 5-6 mnd. Venta veldig på gravid magen sist gang...gidder ikke det denne gangen. Babyen er jo der uansett:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...