Gå til innhold

Mistet mensen pga Conludag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt mensen siden jeg startet på conludag minipillene. Det er 8 mndr siden nå. Andre som har opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg vet er det ikke vanlig at mensen opphører når man tar Conludag. Det som lett skjer at mensen blir uregelmessig, den kan komme oftere enn vanlig og du kan ha mange småblødninger utenom menstruasjonene. I hvilken tilstand er du? Ammer du? Hvis du fullammer og fikk Conludag på barselkontrollen har det sine naturlige forklaringer at du ikke har mensen, men hvis du ikke har født nylig og ikke ammer - så er det veldig rart at du ikke har hatt mensen på åtte måneder.

Skrevet

Ved førstemann tok jeg conludag fra 6 uker etter fødsel og i 6 mnd. og fikk ikke igjen mensen før to mnd etter at jeg hadde sluttet. Nå har jeg fått nr.to. og har mistet mensen etter at jegt startet med minipillen. Født for snart 4 mnd siden. Etter 5 uker fikk jeg eggløsning, begynte på conludag etter 6 ukerskontrollen. Etter en uke fikk jeg mensen. Siden har jeg ikke sett snurten av den og det er 2 mnd. siden. Og jeg har testet, og jeg er IKKE gravid :) Antar at jeg mister mensen så lenge jeg går på conludag denne gange også.

• 2 uker senere...
Skrevet

HI her

For tre dager siden kom mensen, men den er veldig beskjeden. Håper det fortsetter slik da, så lenge jeg går på Conludag :-)

Skrevet

SÅ godt det var å høre at mensen kan forsvinne med Conludag.

Jeg fullammer og tar den pillen og skulle egentlig hatt mensen i forrige uke, men ingenting.. Gravid vil jeg egentlig ikke tro jeg er fordi det har vært lite action og fordi jeg har blitt dårlig ei uke før ventet mens med de andre to.

Da slapper jeg foreløbig bare av med dette da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...