♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Spiste nettopp fiskeboller i hvit saus med KARRI oppå..Å nå har jeg skikkelig melkespreng:p Flere som har opplevd å få det etter å ha spist karri?????
Expat Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 JA! Bukkehornsfrø (viktig i karri) er helt hysterisk for melkeøkning. Fertila (nicket) hadde et par episoder husker jeg, hun elsket karri men hadde mye melk fra før og gikk på smell etter smell etter karrispising... Du får pumpe og spare litt i frysen, for det er forbigående heldigvis!
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 oi. å æ som va så fosiktig med å ha karri i kvisausen i dag. redd for at lillesnuppa sku få vondt i magen... vi hadde også fiskeboller... har ikke merket så mye til melkespreng æ da, men hadde jo relativt lite karri i. et par små tsk tippe æ, til saus av 7 dl melk.
trollet66 Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Opplevde akkurat det same for kort stund siden. Gubben hadde laget en hvit saus med alfor mye kurry , ble noe sterk, ja... Og det hadde sinnsykt effekt på produksjonen! Expat sier det er kortvarig Hmm?? Pumper på natt og etter den dagen umper jeg 50 ml mer totalt på nattpumpingen?
Expat Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Det kommer litt an på da. Du trollet66 har jo en aldeles usaklig produksjon da
trollet66 Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 hehe ville jo trodd at det må nå ett tak??
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2007 Hehe, da er d bare å spise karri om man føler produskjsonen holder på å gå dukken:p
Expat Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 Tror du hadde gjort det bra med femlinger jeg trollet. Ikke tid til tissepauser da... Matemaskin haha... En av ammehjelperne tandemammer nå til tider over 20kg barn, storejenta har dager da hun bare vil ha melk. Og lillegutten er en ordentlig stor baby! Så det går det og!
trollet66 Skrevet 1. desember 2007 #9 Skrevet 1. desember 2007 Sikkert - det meste går vel! Takk og lov at jeg bare har fått en av gangen.... 6 åringen var ferdig med mm for leenge siden Men det kommer da noen tilgode det jeg har , så da så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå