Gå til innhold

Jaja... noe må man unnvære...


Forvirret - Har fått Waldemar!

Anbefalte innlegg

Det slo meg plutselig i dag at siden lillemann blir forløst med keisersnitt såpass tidlig, så kommer jeg aldri til å kunne skrive "høygravid" eller "fødeklar" etter nicket mitt... Litt merkelig å tenke på.

Kanskje jeg bare skulle telle dagene som er igjen til KS, og så selv bestemme når jeg er både høygravid og fødeklar, HEHE!

Tiden flyr jo, og plutselig er han her. Gleder meg, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, jeg tror vel egentlig ikke at den siste mnd er så veldig morro uansett - ser for meg at alt bare blir tyngre og tyngre da.. Så det spørs om ikke du syns det er helt greit å aldri bli "fødeklar" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE! Sist syntes jeg den siste måneden var helt fantastisk! Det var bare da jeg gikk over tiden at det begynte å bli temmelig kjedelig, for da var jeg så nysgjerrig at jeg ikke kunne vente lenger!

 

Har du det bra utenom den tunge magen, da? Synes du det går greit?

Ellers får du bare klage litt til meg, vet du! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, greit nok. Syns det er vanskeligere å sove nå, plutselig. Har skjedd noe siste uka. Mer halsbrann, mer bekkenløsning, men mindre vonde kynnere (det har jeg vært plaget med fra uke 20). Men det er vel bare sånn å komme til 3.trimester;) Skal ikke klage for mye - jeg klarer i det minste å gå på julehandel!

Er utrolig nysgjerrig på hvem hun er, lille jenta mi inni der! Tenker på henne hele tiden, føler jeg:)

 

Er det jente eller gutt du venter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit at du skal ha alle de plagene, da! Håper virkelig at alt sammen bare forsvinner snart. Vel, det gjør det jo uansett siden terminen nærmer seg, da! HEHE.

 

Jeg venter en liten gutt. Så her blir det nok livlig med to små prinser løpende rundt om ikke så altfor lenge! Skjønner godt at du er nysgjerrig. Sånn var det med meg forrige gang, og sånn er det nå også. Hvem er han, hvordan er han, hvordan ser han ut? Hvem ligner han? Det er så mange spørsmål man går rundt med. Men det er fantastisk når de endelig kommer ut. Andreas lå bare og stirret på meg i flere timer da han ble født. Det var helt absurd. To store blå øyne som var helt unge, men som visste alt... Jeg smeltet jo totalt.

 

Masse varme klemmer og lykkeønskninger herfra København

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør en det med å skrive høygravid og fødeklar bak nicket? forandrer en bare på nicket? hvor gjør jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...