Gå til innhold

Uttak på mandag

Anbefalte innlegg

Hei,

Da har jeg vært på UL i dag, og det blir visst uttak på mandag :-)

Jeg som har bekymret meg sånn for at det ikke skulle være et eneste egg å ta ut derfra. Jeg har jo ikke merket noe av sprøytene og sprayen (kun litt tung i hodet).

Så nå er nye bekymringer på vei hihi :-) neida, men jeg ser jo ikke akkurat frem til uttaket, men har fått med meg noe dop, så det går nok bra.

Ha en fin fredagskveld jenter

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11049057-uttak-p%C3%A5-mandag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra!! jeg var til ul torsdag, hadde da sprøyta i 7 dager. Skal ta sprøyte t.o.m imorgen. Ny ul på mandag så da håper jeg egga har vokst nok!!! De var visst på rundt 12 mm på torsdag.

Så jeg kommer ihvertfall etter til uka!

Lykke til på mandag:-))))))

Hvor mange, og hvor store bør eggposene være før uttak? Jeg husker ikke størrelsen, men jeg hadde ca 10 stk. på den ene siden og 8 på andre tror jeg. Dette var på fredag. Skal til ny ul på mandag. Håper jeg får dato for uttak da.

Lykke til på mandag forresten!

Annonse

Hei Maja:)

Kjenner meg veldig igjen i de følelsene, trodde aldri jeg skulle slutte med å finne på ting jeg kunne bekymre meg over..

Men det har gått bra begge gangene jeg har vært gjennom dette, sist gang fikk jeg til og med egg på frys, og jeg hadde virkelig ikke trodd jeg skulle være så heldig!!!

Ville bare ønske deg lykke til på mandag, med litt morfin og ei god hånd å holde i så går det veldig bra:)

God klem til deg

Masse lykke til i morgen :-) - Veldig spennende.

Uttaket er ikke noe å bekymre seg for - jeg gruet meg veldig og det gikk overaskende smertefritt. (For min del var det mye verre etterpå...)

Det går nok bra skal du se, hold oss oppdatert,

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...