Gå til innhold

Dobbeltnavn til Trygve

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen fine navn som kan passe etter Trygve? Er ikke så glad i slike "ordinære" navn som Kristian, Alexander osv. Heller ikke så mange norrøne. Trygve er egentlig ikke min favoritt men mannen sin, og det er også oppkalling, og jeg er villig til å gi det en sjanse om jeg finner et fint navn til;) Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer bare å plassere Per, Nils, Jon osv foran det...

Skrevet

Per Trygve? hihi.

Vil gjerne ha et navn som skal stå etter.

Skrevet

Ikke så lett å finne navn etter Trygve

Trygve Olai

Trygve Johan

var de eneste jeg kom på

Skrevet

Lettare å finne namn som kan stå før Trygve enn etter, då, men her er nokre forslag:

Trygve Olav

Trygve Johannes

Trygve Andreas

Trygve Magnus

Trygve Kristian

Guten min heiter Trygve, og eg synest det er verdas finaste namn, og kan ikkje sjå at det trengst noko mellomnamn. Men det er no meg, då:). Lukke til!

Skrevet

...og der såg eg at du ikkje liker Kristian. Sorry!

Skrevet

Trygve er et skikkelig mannfolknavn! Syns absolutt de skal bruke et slik flott navn!

Hva med

Trygve Anton

Trygve Severin

Trygve Bastian

Trygve Martinius

Trygve Olaus

Skrevet

Trygve Nikolai

Trygve Emil

Trym er ikke så veldig langt unna Trygve da=)

Skrevet

Kjenner en Trygve Johan, syns det er veldig fint :)

Skrevet

Trygve Iben

Trygve Leander

:P

Skrevet

Trygve Johan

Trygve Elias

Trygve Olai

Trygve Olaus

Trygve Mathias

Trygve Amandus

Skrevet

Tryggve Johan - er navnet på en mann jeg setter veldig høyt! Legg merke til stavemåten til Tryggve - det synes jeg er flott :o)

Skrevet

Jeg kjenner en som heter Svein Trygve. Jeg synes det klinger bedre enn mange av de andre forslagene som har kommet her...

Skrevet

Å kan du ikke være så snill mot barnet at du triumfer i gjennom ditt eget valg.... Du skjønner, Trygve får ihvertfall jeg nesten grøsninger av, etter en inngiftet onkel med flass i håret!

Skrevet

Trygve er knallflott!

Synes det står best alene, men Trygve Johan var fint!

Skrevet

Du vil kanskje ha Trygve som andrenavn du da, sånn at det ikke blir brukt i dagligtale? Svein Trygve som foreslått over er ganske fint. Om dere ikke skal bruke begge navn i dagligtale er det hvertfall viktig at det navnet dere bruker står først. Synes Trygve er et helt ok navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...