Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Noen som har erfaringer fra dette kurset?
Philippa=) Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 hjelper med å dytte, jeg har veldig lyst å prøve det, men vet ikke om jeg klarer å holde meg til bestemt mat. har rare matvaner for tiden.... litt bortkastet penger om jeg ikke klarer å gå inn for det 100%. viss noen har bra erfaringer blir jrg kanskje inspirert.....
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Dette er et kurs man skal gå på etter fødselen. Tror ikke jeg hadde greid å følge et regime nå når jeg er gravid. På mor og barn-kurset legges visst kostholdet opp i forhold til at man ammer. Men, som nevnt, hører gjerne om noen har erfaringer. HI
hildus Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Jeg gikk på dette for tre år siden. Hadde da gått ppå vanlig kurs noen år tidligere. Kursene er jo i utgangspunktet bra og det er masse fornuftig som tas opp, men alt er likevel opp til deg selv. Det er greit å bli fulgt litt opp i forhold til mat og sånt, og jeg oppdaget at jeg spiste for ilte, og selvsagt litt feil. Det er veldig gretit å gå på kurs med andre som er i akkurat samme situasjon som en selv også med barn på armen. Det som jeg synes var litt dumt var at jeg var på kurs gruppe med flere som var på kurs to og tre og var etter min mening mye slankere enn jeg noen gang kommer til å bli uansett trening og riktig mat. De satt deer med sine trange bukser og flate mager og var frustrert over å ikke komme inn i str 36, sånn følte jeg det da. Jeg sliter med bekkenløsning også når jeg ikke er gravid og har ikke mulighet til skikkelig trening og power walk, så ting tar tid for å si det sånn, og jeg klarte ikke å gå ned så masse som jeg håpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå