Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg nå!!!???? Brunt utflod!!?!Please!!


Sunshine:0)

Anbefalte innlegg

Hei:0)

Jeg er ca 7 uker på vei...å nå når jeg var på do hadde jeg brunt utflod lignene greier i trusa.... blir engstlig nå. Har en baby fra før..når jeg var gravid med han hadde jeg ikke sånn her....

Har ikke vondt eller no men blir jo redd da.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Jeg har også hatt brun utflod, heldigvis viste det seg at alt var bra med lille nurket. Er vist vanlig med både blødninger og brun utflod.. Men for din egen del, ta det opp med legen din.

 

Håper at alt går bra med deg og ditt nurk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei=)

 

Jeg opplevde det samme som deg. Hadde sterker magesmerter i tillegg, så fikk ordnet meg en time til innvendig UL. Etter egne beregninger var jeg 7 uker på vei dag.

Gyn sa at enten var jeg kortere på vei enn antatt, eller så hadde embryoet sluttet å vokse. Fikk beskjed om å komme tilbake uken etter.

Da jeg kom tilbake hadde embryoet vokst 5 mm på 6 dager, og alt var i skjønneste orden. Gyn satte meg til å være 7 uker på vei, så første gangen jeg var på UL var jeg altså kortere på vei enn antatt..

 

Ville kontaktet lege, om jeg var deg=) det er overhode ikke noe særlig å gå og bekymre seg, særlig nå når det er helg. Innvendig UL kan berolige deg,slik det gjorde med oss=) Fikk også beskjed av gyn at sjansen for at det gikk bra i slike tilfeller med brun utflod var 85 %=)

 

Lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt! Kontakt lege hvis du er veldig stressa.

 

Jeg hadde en blødning på tirsdag og fikk UL på torsdag, alt var i orden, proppen var tett og tvillingene mine var i full vigør, men allikevel tørker jeg brunt utflod som bare det.

Legen mener det er "størket" blod fra min blødning blandet med vanlig utflod,, som jeg har en del av.

Blødning kan komme av at man har en veldig slimfull og blod fylt skjede/livmorhals. Hos meg var det slik. Men jeg er allikevel stressa... fortsatt ;)

Lykke til, som regelt er det ikke noe å bekymre seg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Jeg har det også som deg..kommer og går..nå hadde jeg vært neste en dag uten, så kommer det ik\gjen nå i kveld..er så fortvilende..er veldig lite da...og blandet med vanlig slim..men siden jeg hadde en SA i februar får jeg god oppfølging og tar HCG prøve hver uke frem til uke 18 om jeg ønsker det... veldig glad for det...

 

Har en gutt på 3 år, når jeg var gravid med han hadde jeg overhode ingen misfarget utflod, så dette er mega irriterende.....Skikkelig psykisk terror...klarer ikke å slappe helt av med at alt er bra liksom... men x fingrene:-)

 

 

Lykke til til deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Stikker innom deg fra 3.trimester! Jeg hadde nøyaktig det samme som deg,brun utflod da jeg var 7 uker.. Ringte legevakta,men de ville ikke gjøre noe da jeg var så kort på vei.. Tok det siden opp med fastlegen,og han sa at i uke 7,så begynte mor og barn å dele blodomløp,det var da plommesekken til embryoet var oppbrukt og det koblet seg fast til moren. For mange,medførte dette brunt utflod, eventuelt litt blod.. Så er nok helt ufarlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Labambie...Håper vi kommer oss til 3 trimester vi også...

 

Lkke til i allefall!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...