Gå til innhold

Da er ENDELIG jeg også ruger :-)

Anbefalte innlegg

Eller det er vel kanskje ikke før i morgen at det regnes som rugedag 1?

Spurte pent om jeg kunne få inn to egg - men det gikk nok ikke.. Var for ung... 34 år... Men av de 8 jeg fikk beskjed om hadde blitt befruktet i går, fikk jeg da satt inn ett - og fikk 2 på frys. De tre eggene var HELT perfekte sa legen, så da får vi bare glede oss over det.

Kjenner at det blir 12 laaange dager... Dro rett til akupunktur (en time etter innsettingen) så da får vi håpe dette egget klarer å klistre seg fast.

Lykke til til dere andre

Klem fra *m

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11048896-da-er-endelig-jeg-ogs%C3%A5-ruger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei mary... Jeg tenkte på deg i går. Jeg var til ul på Riksen, og kikket rundt meg og tenkte på om noen av de som satt på venterommet kunne være noen av dere jentene her inne på bim. Også visste jeg jo at du skulle inn til innsetting i går. Jeg kommer etter om ikke så lenge. Skal til ny ul på mandag, så da får jeg forhåpentligvis dato for uttak.

Lykke til videre! ;-)

Hei 74 skytte, tenkte p ådet samme da jeg satt der... Synes flere så så koselige ut - og fikk neste lyst til å snakke med et par... Hehe.. Tenkte at noen av disse er sikkert de jentene på bim :-)

Lykke til i morgen - er det andre UL etter sprøytestart? Da får du sikkert uttak på onsdag :-)

Masse lykke til,

Annonse

Da fikk jeg endelig en dato. (Etter tredje ul).Skal inn til uttak på onsdag. Jeg skal sette el-sprøyta i kveld kl. 24. Nå skjer det virkelig noe. Spennende og skummelt.

Åssen gikk det med deg i dag Abelone76? Fått dato? Tenkte på deg, da jeg satt på venterommet.

Jeg skal sette eggløsningssprøyta imorgen kl 2330, uttak torsdag! Nå føles det som om jeg får mensen, er redd alle egga havner i do!!! Hehe.. Var ulik str på egga tror jeg. Han legen var så kjapp at jeg fikk ikke spurt om så mye..

Jeg satt på venterommet og tenkte hvem kan det være??;-)

Lykke til kl 24!!

Og JA det er spennende og skummelt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...