Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne gången så undrer jag litt før egen del. Ni var ju på nordica. Har litt spørsmål runt det. Mitt førsøk gick i vasken. og ettersom jag er så gammel så blir det veldigt dyrt. Vi kan ikke køpe 3-pack løsning i norge. Jag tror det er mulig i danmark bla på nordica.

Vi har ett fryseførsøk kvar på Aleris, så vi ska prøve det i januar. Tenkte bare børja undersøke litt runt om redan nu.Vill va litt førberedd viss eggen ikke overlever

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. koselig..

Pakkeløsning hos ciconia så kan man ikke være over 40..

I norge er det jo før man blir 38.. for 3 forsøk men man kan jo ta enkle forsøk da.. er så utrolig dette her..

Når jeg var i danmark var jeg og følte jeg meg veldig ung, i forhold til mange av de andre som var der.. men her hjemme er jeg gammel, så det er jo ganske utrolig at med den danske fylle båten over så blir jeg ung hehe alltid når jeg har tatt denne party båten har jeg følt meg gammel etterpå hihihihi...

Får krysse alt jeg har for at dere lykke på fryseforsøket i januar så du slipper mer av dette helvete.. ønsker deg alt godt og du fortjener det virkelig å lykkes...

STOR KLEM FRA MEG..

Skrevet

Joda, vi håller på med enkeltførsøk Og er snart uppe i 100000 viss fryseførsøket ikke går i box. Hoppades på att det noen stans fanns ett stelle som trodde ordentligt på oss gamlinger og, (menar oss øver 40 hi,hi ikke dig).

Er redd att vi kanske ikke har råd med tillreckligt mange førsøk innan vi lyckas, før det ska vi, om vi har råd.

Tack tullemor før støtten. Den flyger tillbake till dig fra mig.

Hoppas ni fick ordning på pappiren till klinikken.

KLEM

Skrevet

Hei du.. var innom legen i går, og de hadde sendt det den 26 nov.. så da er det iallefall på vei til klinikken så får vi se.. er super spent.. vi har brukt nesten 100.000 kr vi også.. det er helt utrolig.. mener dette burde være gratis.. iallefall for barn nr 1. Systemene suger :o((

Men vi må ikke gi opp, da har vi tapt. Vi skal lykkes.

Hadde du barn fra før?? jeg har ingen dessverre men min kjære har to gutter på 5 og 11 år. men det blir ikke det samme selv om jeg storkoser meg med dem og får gjøre alle ting jeg savner med barn..

Ha en kjempe fin 1 desember lørdag :o)) kos og klem

Skrevet

Jag er som tur er velsingnad med en dotter som blir 6 år om en måned. Hon var 7 månder ner pappan var med i en trafikolycka. Det er troligen derfør jag har sån panik før jag vet hur lett det er og førlore noen.

Jag er redd att hon ska miste oss og bli helt alene her i verlden, men också redd før att jag ska miste henne og ikke ha noen mer.

Det med stebarn er kke detsamme som egne barn,nej.

Min gamle chef hade 2 Sa og sedan viste det sig att hon var veldigt tidigt in i klimakteriet. Hon var veldigt glad i sine stebarn fra førr av men blev extra glad i dem nær hon ikke kunde få egne. Idag føles stebarnbarn nesten som hennes eget barnebarn sier hon.

Dette skedde på 80-talet og som tur er har utvicklingen gått drastiskt fremåt så før oss går det bra med NESTE ÅR!

Ha en koslig 1 advent. klem

Skrevet

uff, blir nesten litt trist når jeg leser dette..

Ha en kjempefin advendt du også.. er ferdig å pynte jeg nå hihi.. og med røkelse og ja det meste.. nå sitter jeg og nyter en deilig kopp gløgg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...