Gå til innhold

Alle gravidsymtomene vekke???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvalmen e vekke,verkingen i brystene er noe lunde vekke,murringen i magen e vekke??why??

Redd for at d har skjedd noe jeg men har ikke hatt blødninger eller noe... noen som har noen råd?peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste et sted at garviditetssymptomene kommer og går.. Kanskje de kommer tilbake i kveld el noe..jeg selv har mye mer ømme bryster om kvelden enn på dagen,,,,

Tror ikke du har mistet......!!!!

Skrevet

Hei hei=)

Jeg har hatt symtomer hele tiden. Så, ble de borte i nesten 2 uker, før de nå er tilbake igjen. Dette vil variere, de kommer og går=) Dessuten er det vel slik at de fleste symtomene er knyttet til 1.trimester, så regner med vi alle merker forskjell for hver uke som går=)

Skrevet

Det samme skjer med meg fra tid til annen. Noen dager ganske mye symptomer, andre ingen. Husker at jeg i uke 5 (tror jeg det var), ble helt fri for syptomer, mens i uke 6 fikk jeg de tilbake. Er nå rundet uke 8 og har sånn annenhver dag ca.

Tror ikke du skal tro det er ensbetydende for SA eller at noe er galt. Og OM du skulle gå slik for lenge og være bekymret, dra og ta en privat UL!!!! (det skal jeg... i uke 10)

Lykkelykke til!

Gjest Orkideen
Skrevet

Det er normalt at symptomene kommer og går. Det vil du oppleve gjennom hele svangerskapet. For mange er 2. trimester den beste tiden av svangerskapet fordi kvalmen forsvinner, mensmurringene avtar og brystene slutter og verke.

Mensmurringene kommer og går fordi livmoren vokser i rykk og napp, det samme gjelder utviklingen av brystene.

Nyt svangerskapet og vær glad for at symptomene ikke er der hele tiden.

At symptomene forsvinner er normalt og ikke tegn på at noe er galt.

Lykke til med svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...