juniorsen Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 De er ikke nye, mange år siden jeg tok de...... Innimellom kan de begynne å klø litt og huden der blekket er blir "hovent", slik at hele tatoveringen ligger utenpå huden liksom, står opp litt...... Er dette normalt? Går bort etter en liten stund, 1-2 dager....
**Frøken84** Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 hmmm.. nå er ikke jeg noen tatoverings ekspert... men det høres ikke normalt ut... jeg har aldri opplevd det. kansje du burde ta kontakt med dem som tatoverte deg?
Fire småtroll Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Sånn er mine også, har alltid vært det, mine er ca 15 år gamle... Det skjer alltid når det er noe immunforsvaret mitt jobber med, f.eks en forkjølelse, men av og til uten at jeg ikke merker noe spesielt på kroppen ellers også. Tror det er helt vanlig, har hørt om andre som også opplever det.
ScaryMama Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Jeg opplever også dette med et par av mine. En tatovør sa til meg at det er tegn på at tatoveringen er for dyp, altså at tatovøren har gått for langt og hardt inn i huden.
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Jeg vet om ei som har en skilpadde på ryggen. Den "vokser ut" av huden når hun dusjer... litt 3d effekt Jeg ringte en gang en fyr og spurte, og da sa han at det var normalt dersom nålspissene var litt butte.. og at det ikke var farlig, men man kunne tattoere de på nytt. Jeg takket høflig nei, men var glad for infoen ;o) Jeg har en på skuldra som er sånn, den klør, og blir nuppete av og til. Den på leggen min er helt fin
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Min er sånn innimellom, og den er mange år gammel. Kan plutselig kjenne at den er litt opphevet når jeg stryket på huden der. Tror ikke det er noe farlig, går alltid ned igjen, og huden rundt er ikke irritert...
brooklyn Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 aldri opplevd det på noen av mine ihvertfall!
mammamamut Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Jeg har 3 stk og samboer har 5, men ingen av våre er slik. Min søster sin lille bak på ene siden av ryggen ligger utenpå konstant!
Gjest irismor Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 Har hatt min tattovering i 19 år.
;o). Skrevet 30. november 2007 #11 Skrevet 30. november 2007 Jeg har 2 tatoveringer, de er ca. 15 år gamle. Den ene, på overarmen, blir sånn en gang i blant. Så går det over. En kompis av meg, har en stor (stygg....) edderkopp nederst på ryggen, den ser nesten ut som om den ligger utenpå huden noenganger. Andre ganger er den helt glatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå