Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Del Skrevet 30. november 2007 Synes det fortsatt virker uendelig lenge til jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 30. november 2007 #2 Del Skrevet 30. november 2007 Synes det går så sinnsykt fort jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 30. november 2007 #3 Del Skrevet 30. november 2007 Syns det går superfort nå! =o) Og desember er jo over i et svusj!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåklokkaVest Skrevet 30. november 2007 #4 Del Skrevet 30. november 2007 Synes det virker litt lenge til jeg også, men samtidig synes jeg i grunne at det har gått fort med de ukene som har vært....! Venter på at jeg skal ha akkurat 3 mnd igjen....Det ser nemlig ikke ut til at jeg får lov til å registrere meg til en gratis bleiebøtte på reflex.no før 14. desember (har termin 14.mars). Jeg som håpte på å få gjort det nå når vi skal inn på fastlandet.... (Har en time med båt og 1 time med bil til nærmeste reflex-butikk....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå