Gå til innhold

Liten mage i uke 19+4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 19 og synes jeg ikke har noe mage. Jeg var i godt hold på magen før jeg ble gravid så en viss form for mage har jeg jo. Når jeg ligger på magen kan jeg kjenne livmoren og det kan virke som om den har nådd nederste del av navelen, det jeg ikke synes er at den buler så mye ut. Har prøvd å måle sf mål, men får veldig lite...kjenner at det er liv der og alt var fint på ordinær ul i hht str og alt sammen. Er førstegangs.--- Er det noe å tenke på tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke stor mage jeg heller.. er ca like langt som deg, pluss minus ei uke... er førstegnags jeg også..

kan gå med normale joggebukser ennå.. og den viser ikke no hvis jeg har på meg hettegenser..

så lenge barnet vokser og har det fint, trenger en ikke å få stor mage så tidlig..

Skrevet

Tror ikke det er noe å tenke på! Jeg hadde liten mage hele tiden forrige gang. Str på magen avhenger av hvordan livmoren og ungen ligger, hvor høy du er, bredde på bekkenet (hvor mye av ungen du kan gjemme nedi..) etc.

SF mål er utrolig unøyaktig, derfor anbefales det at samme person skal måle det, at den gravide ligger i samme stilling etc-det er utviklingen av SF en er interessert ikk, ikke absolutt verdien.

ikke bekymre deg du!

Skrevet

Jeg er 22 uker på vei og veldig lite mage. Jeg er flergangsfødene. Vanskelig å se på meg at jeg er gravid.

Skrevet

Jeg er i 23 uke og alle sier det ikke ser ut som om jeg er så langt. Mange sier også at det nesten ikke går an å se det på meg. Jeg ble litt bekymret, så jeg ringte legen og fikk komme inn der en tur. Han kunne konstantere at alt var fint og at babyen var akkurat passe, men det vises ikke så godt på med enda pga måten babyen liker å ligge på. Hun lå visst med hodet i bekkenet og ben og armer mot ryggen min. Så det går nok fint:) Er også førstegangs forresten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...