Gå til innhold

godtesjuk...!!


tingeling87

Anbefalte innlegg

hei. jeg er så utrolig godtesjuk. noen flere her som er det? har så lyst på chips, julebrus og all slags snop men mest salt og surt. dessuten er jeg også veldig glad i majones og italiensk salat.. er det noe farlig i dette? og er det noe galt i å spise leverpostei? føler meg ikke kvalm så jeg kunne ha spist døgnet rundt tror jeg=) kom gjerne med mange tips. takker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg er heller ikke kvalm, og jeg spiser heeeele tiden..., nettopp nå stekte jeg en grandiosa!! og spiste hele!!! *rødmer*

Verste er at jeg egentlig ikke liker grandiosa!!! Men nå bare måtte jeg ha og den var sååå god!!

 

Tviler på det er noe fare med majo og italiensk salat!! Leste i ett annet innlegg om at det var en el annen type leverpostei en ikke burde spise, men desverre er jeg ikke sikker på hva det var!!

Jeg spiser det jeg har lyst på, salami også!! er jo så godt med majones, tomat og agurk på!!

 

Jeg spiser masse frukt og fortiden overdose med mandariner!!

Prøver å unngå så mye salt, det binder vannet i kroppen og jeg vet fra tidligere svangerskap at jeg får vannplager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grandiosa er jo godt.. fikk faktisk litt lyst på det jeg..=) hehe. jeg spiser leverposteien fra stabburet, den med ansikt på. er hekta på mandariner jeg også. nam nam. takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har lest at det er fiskeleverpostei man skal være forsiktig med. Annen leverpostei har jeg ikke hørt noen advarsler mot. Majones og italiensk salat har jeg heller ikke hørt noen advarsler mot. Jeg har det på samme måte som deg, ustoppelig matlyst, spesielt ut på ettermiddagen og om kvelden. Er veldig glad for det, for sliter litt med å holde vekten oppe til vanlig, så dette passer meg ypperilg. Det er vel et eller annet urinstinkt som har våknet, og skal passe på så jeg får i meg nok mat:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst på alt mulig hele tiden..kan spise middag mange ganger om dagen.

Men hvordan er det egentlig med brus? Er jo pepsiavhengig

DELUX..det blir mitt værste problem.

 

Må nok snu om kostholdet en god del ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Eg har det helt motsatt! Eg har alltid vært glad i godis, kunne spist store mengder flere dager i uken. Men no er det stopp. Etter at eg ble gravid klarer eg nesten ikke tanken på godis, litt salt chips går greit! Har vært noe kvalm en periode, men har med tid og stunder funnet ut at det er lurt å spise ofte og lite. Mandariner og frukt generellt er noe av det beste eg kan få servert akkurat no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...