Gå til innhold

Så var MA ikke lenger noe man bare har hørt om... ;(


Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10

Anbefalte innlegg

Må dessverre forlate dere her på 1. trimester.

Forrige torsd hadde jeg små blødninger utover ettermiddagen og kvelden. Fikk beskjed fra legevakt og sykehuset at så lenge jeg ikke var lenger på vei (13+2)) og ikke hadde smerter var det mest sanns ingen fare. De gjorde ingenting i slike tilfeller. Dro til fastlegen min på fredag og han har heldigvis ultralyd. Han kunne konstantere at hjertet ikke lenger slo... Så bar det rett inn på Lørenskog for utskrapning. Der kunne de konstantere at det ikke har vært liv siden uke 9.

Man må jo bare se på det som naturens måte å fortelle at det var noe galt med fosteret, men det føles ganske urettferdig allikevel.......

 

Så da blir jeg nødt for å forlate dere for en stund hvertfall, men håper det ikke blir lenge til jeg kommer snikende tilbake på 1.tri!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff det var leit å høre. Håper det går bra med deg rent psykisk og at du snart er klar for ny prøving!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var trist å høre. Har vært gjennom det samme selv. Hadde en MA/BO i oktober. Ta den tid du trenger å komme deg på.

De sier kanskje at du skal vente med å prøve igjen til etter første mens, men det er bare for å ha en sikker termin.

Jeg er gravid igjen etter utskrapning 22. okt, så det er håp!!!!!!

Lykke til, og slapp av. Føler du at du er utslitt, så ta det med ro:)

 

Stor trøsteklem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen.

Har absolutt tenkt til å prøve igjen. :) kan ikke gi opp helt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen. :)

Hører flere og flere sier det ang terminbestemmelse, så jeg tror vi bare prøver igjen om en uke (da er det 2 uker siden).

Godt å høre at det har gått bra med deg. Mange som sier at man blir fort gravid etter en MA, så det er vel bare å krysse fingrene.

 

Lykke til videre med ditt svangerskap.

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har vært gjennom det samme som du. Vil ikke skremme deg, men jeg fikk den store psykiske smellen en og to måneder etter utskrapning. Følte meg bra i begynnelsen. Må ha noe med hormoner å gjøre. Vil bare at du skal være forberedt. For å oppmuntre deg kan jeg fortelle at jeg nå er gravid igjen. Det tok bare tre måneder å få det til selv om vi brukte nesten et år første gang. Nå sliter jeg med å være positiv og med å tørre å tro på at det skal gå bra denne gangen. Men jeg håper...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...